Avatar billede ichr Nybegynder
21. oktober 2008 - 21:19 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af drivere

Jeg mangler tilsyneladende opdateringer til nogle af mine drivere. Når jeg kører driver updates for jeg at vide der er 12 drivere der mangler at blive opdateret. Når jeg så går på producentens hjemmeside findes der ingen opdateringer til min pc. Hvad gør jeg så??
Det drejer sig om Asus K8V-MX Motherboard.
Og de 12 drivere jeg tilsyneladende mangler er:
VIA/S3G UniChrome Pro IGP
VIA Bus Master IDE-controller
Plug and Play skærm
VIA Rhine II Fast Ethernet Adapter
AMD Sempron(tm) Processor 2600+
VIA SATA RAID controller
VIA Standard Host Bridge (6 af dem)
VIA USB-udvidet værtscontroller

Jeg har været inde i enhedshåndtering og prøve at opdatere dem derfra, men den siger der ikke er opdateringer.

Grunden til jeg begyndte på at lede efter opdateringer er fordi min pc er utrolig langsom. Og efter at have "snakket" med en af eksperterne herinde, nåede han til det resultat at det må være drivere jeg mangler.

Er der en der kan hjælpe?
Avatar billede haverslev Novice
21. oktober 2008 - 21:42 #1
Kan se i dit andet spørgsmål, har brugt programmet "dreiver updater pro" - og derved har fået at vide, at ovennævnte drivere skal opdateres.
Glem det "Driver updater pro" har kun et formål, nemlig at du få lov til at betale for noget du slet slet ikke har brug for - så glem det.

Nææ, hvis blot du holder dein pc opdatert via Microsoft update og tillige tjeker at der ikke er nogle nyrere drivere til dit bundkort, så er det ok
Du skal ikke begynde at opdatere Bios, det er KUN nødvendigt, hvis der er noget hardware der ikke er understøttet og en nyere version af bios ændre dette

http://support.asus.com/download/download_item_4.aspx?product=1&model=K8V-MX&SLanguage=en-us&os=17
Avatar billede ichr Nybegynder
21. oktober 2008 - 21:55 #2
Jamen hvis det ikke er drivere jeg mangler, hvad kan der så være galt? Min pc er opdateret via microsoft, den er tjekket for virus og spyware. Og der burde være masser af plads på den. Alligevel kører den utrolig langsomt, og nogle gange i "bølger". Har du nogen ide om hvad der så kan være galt?
Avatar billede haverslev Novice
21. oktober 2008 - 22:23 #3
Det kan være meget andet end driverne, feks kan det være dit antivirus der køre bagrundsscanning, det kan være du har en eller flere programmer der kommunikere frem og tilbage på nettet.

Men hvad er det for et grafikkort du helt nøjagtigt har i?
(VIA/S3G UniChrome Pro IGP)Hent evt. ny driver her:
http://www.s3graphics.com/en/resources/drivers/index.jsp
Avatar billede Jensen DK Novice
22. oktober 2008 - 07:56 #4
Det er som haverslev skriver et fup program der kun har til formål at hente penge ud af din konto.
Du kan prøve Secunia PSI i stedet for,det er gratis og virker fint, henter selv de nye drivere. http://secunia.com/vulnerability_scanning/personal/
Avatar billede ichr Nybegynder
22. oktober 2008 - 20:35 #5
Tak for link til både Haverslev og Silbidor, men jeg er noget i tvivl om hvad det er jeg skal downloade på de sider I henviser til. Haverslev: Når jeg bruger dit link kommer der en tekstboks frem der skal sendes til support. Er det det jeg skal??
Og til Silbidor:Er det den fil der hedder PSISetup.exe jeg skal hente??
Avatar billede haverslev Novice
22. oktober 2008 - 21:15 #6
Vi skal være sikker på, hvad dit grafikkort hedder osv.
udfra det som du skriver i toppen, så kunne det tyde på VIA/S3G UniChrome Pro IGP
Men vi skal være sikker, så du skal tjekke dit installerede grafik
Klik på Start, klik på KØR - skriv i feltet: msinfo32 og klik ok
Ny side - klik på + udfor Komponenter i venstre side
klik på Skærm og tjek hvad der står af navn / kortbeskrivelse - de oplysninger bruger du så til at finde frem til nedenstående du skal trykke på til sidst, for at opdatere med den rigtige grafikkort driver.

I nedenstående link, trykker du på teksten "Chrome IGPs" som er nederst under punkt
4: DOWNLOAD DRIVERS

Nu kommer der en side op, her trykker du på dit styresytem
Ny side - klik på "Integrated Graphics"

Ny side - nu skal du så finde den linie dre omhandler dit grafikkort og klik på den
Ny side - Her kan du 2 ting, enten dowloade driveren direkte eller klik på
Scan Computer for Driver Updates

http://www.s3graphics.com/en/resources/drivers/index.jsp
Avatar billede ichr Nybegynder
22. oktober 2008 - 21:27 #7
Nu er jeg nået til den sidste side du har beskrevet hvor jeg skal vælge mit grafikkort, men det står der ikke. Mit grafikkort hedder VIA/S3G UniChrome Pro IGP. Og jeg bruger windows XP. Kan det være en af de sidste tre muligheder på den side, der bare ikke hedder helt præcist det jeg er kommet frem til?
Avatar billede haverslev Novice
22. oktober 2008 - 21:45 #8
Hmm, kan du give os din computers navn og model nr?
Avatar billede ichr Nybegynder
22. oktober 2008 - 21:58 #9
Nu er jeg lidt i tvivl om hvad præcist det er du efterlyser. Det er en acer computer, men programmet der var med og som jeg har drivere fra er K8V-MX series Motherboard.
Avatar billede haverslev Novice
22. oktober 2008 - 22:23 #10
Ja det er fint nok, men der er kun en driver på acer hjemmesiden af den grafik driver
Så det var måske muligt at finde en nyere driver, hvis du kunne give pc navnet/modellen - F.eks at den hed:  Acer Aspire M5641
Avatar billede ichr Nybegynder
22. oktober 2008 - 22:36 #11
Jeg kan ikke se noget andet mærke end acer på den. Hverken foran eller bagpå. Kan det stå inde i kabinettet måske?
Avatar billede Jensen DK Novice
23. oktober 2008 - 06:40 #12
Ja det er PSI setup.exe du skal hente og installere, hvis du vil have et program der finder dine opdaterede drivere.
Avatar billede ichr Nybegynder
23. oktober 2008 - 08:42 #13
Nu har jeg installeret PSI og der blev ikke fundet nogle problemer. Så det var åbenbart ikke det der er skyld i min langsomme pc. Den kører også stadig "i bølger" indimellem.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. oktober 2008 - 08:57 #14
Hent og installér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmer foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. oktober 2008 - 09:00 #15
Send loggen ind til gennemsyn, du kan også prøve at lave en disk oprydning og en diskdefragtmentering det kan altid hjælpe på hastigheden, hvor mange ting har du liggende på skrivebordet?
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2008 - 09:14 #16
Ang. PSI, og de oplysninger det giver, så er de desværre heller ikke troværdig.
bruger det ikke, da det f.eks påstår at følgende skal opdateres:
Adobe Flash 9.0.124 - jeg kører version 10.0.12.36
Adobe Reader 8.1.2 - jeg kører med version 9
Nvidia 177.67  - jeg kører 178.24
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2008 - 09:16 #17
Avatar billede Jensen DK Novice
23. oktober 2008 - 09:30 #18
haverslev du er da uheldig med PSI de ting du skriver har jeg ikke oplevet, har brugt programmet i ca 3 mdr. har måske noget til gode.
Det lyder som dobbelt spørgsmål, det ene burte lukkes.
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2008 - 09:55 #19
Har set PSI omtalt, med samme "skavank" på nogle andre sider.
Næ dobbelt spørgsmål er det jo ikke, blot at den er tjekket for div. snavs osv.
Avatar billede ichr Nybegynder
23. oktober 2008 - 10:28 #20
Jeg har allerede kørt ccleaner og malewarebytes uden det har hjulpet. Der er også lavet diskoprydning og diskfragtemtering også uden det har hjulpet.
Alle programmer åbner utrolig langsomt, og siderne kører i bølger. Men det der er allermest langsomt er min mailboks, det kan tage op til et halvt minut at slette en mail.

Men her er en logfil fra malware som lige er kørt.
Malwarebytes' Anti-Malware 1.28
Database version: 1275
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2008-10-23 (10-26-19).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 94285
Tid tilbagelagt: 54 minute(s), 57 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 13
Inficerede Filer: 56

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
C:\Programmer\MyWebSearch (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\1.bin (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Avatar (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Cache (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Game (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\History (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Message (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Notifier (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Settings (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\FunWebProducts (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\FunWebProducts\Shared (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\FunWebProducts\Shared\Cache (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009215.dll (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009218.DLL (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009220.EXE (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009224.EXE (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009225.DLL (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009232.DLL (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009233.DLL (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009236.DLL (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009238.EXE (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009239.DLL (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009241.SCR (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009244.DLL (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009246.DLL (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009248.DLL (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009213.scr (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{2D17FEAE-918F-457F-AA03-12B10A94DDA7}\RP85\A0009231.EXE (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\1.bin\F3BKGERR.JPG (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\1.bin\F3SPACER.WMV (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\1.bin\F3WALLPP.DAT (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\1.bin\FWPBUDDY.PNG (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\1.bin\M3FFXTBR.JAR (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\1.bin\M3NTSTBR.JAR (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Avatar\COMMON.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Cache\000E9026 (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Cache\000E9585 (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Cache\000E9788.bin (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Cache\000E994E.bin (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Cache\000E9E9D.bin (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Cache\000EA227.bin (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Cache\000EA40C.bin (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Cache\001A7ACF.bin (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Cache\001A7C55 (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Game\CHECKERS.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Game\CHESS.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Game\REVERSI.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\History\search3 (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Message\COMMON.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Notifier\COMMON.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Notifier\DOG.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Notifier\FISH.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Notifier\KUNGFU.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Notifier\LIFEGARD.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Notifier\MAID.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Notifier\MAILBOX.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Notifier\OPERA.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Notifier\ROBOT.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Notifier\SEDUCT.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Notifier\SURFER.F3S (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Settings\prevcfg2.htm (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Settings\setting2.htm (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Settings\settings.dat (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\MyWebSearch\bar\Settings\s_pid.dat (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\FunWebProducts\Shared\001603EC.dat (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\FunWebProducts\Shared\Cache\CursorManiaBtn.html (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\FunWebProducts\Shared\Cache\SmileyCentralBtn.html (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\FunWebProducts\Shared\Cache\WebfettiBtn.html (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2008 - 10:54 #21
Der er et eller andet galt, du har
Inficerede Mapper: 13
Inficerede Filer: 56

I den log og i det andet spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/849186
har du ingen inficered mapper/filer

Har du fjernet dit antivirus program eller ? - siden du er blevet inficeret
Avatar billede ichr Nybegynder
23. oktober 2008 - 10:58 #22
Nej jeg har ikke fjernet mit anvitivusprogram. Jeg bruger bullguard og den opdaterer selv + jeg af og til kører en scanning.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. oktober 2008 - 12:36 #23
Der var ting og sager, hvordan virker den nu?
Avatar billede ichr Nybegynder
23. oktober 2008 - 12:43 #24
Den kører ligeså langsomt som den gjorde før!!
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2008 - 15:48 #25
Har du lagt mærke til, hvornår den evt. blev langsom ?
Var det i forbindelse med installering af et eller flere programmer, var det måske i eller efterfølgende en windows opdatering - eller SP3 ?
Avatar billede ichr Nybegynder
23. oktober 2008 - 15:53 #26
Jeg formaterede min computer for nogle uger siden, og den har været langsom lige siden. Jeg installerede de programmer igen som jeg også havde før, plus div opdateringer fra microsoft
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2008 - 16:04 #27
hvad med en bundkort cd, har du installeret defra eller har du installeret dem fra
http://support.asus.com/download/download_item_4.aspx?product=1&model=K8V-MX&SLanguage=en-us&os=17
Avatar billede ichr Nybegynder
23. oktober 2008 - 16:39 #28
Skal jeg hente det hele på den side?
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2008 - 16:57 #29
Nej følgende skal du IKKE hente:
BIOS (4) [BIOS History]
BIOS-Utilities (1)
Raid (kun hvis du kører med hardiske i raid)

Nedenstående henter og installere du blot ( - manualer :-) )
Audio
VGA
LAN
Utilities - 4 stk
Restenhenter og installere du blot ( - manualer :-) )
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2008 - 16:58 #30
glem sidste linie, det er det rene vrøvl :)
Avatar billede ichr Nybegynder
27. oktober 2008 - 21:48 #31
Ups syntes jeg havde lagt en kommentar for flere dage siden...... Men Haverslev, jeg har hentet alt det du skrev, men kan det passe nogle få stykker af dem bare skal ligge på computeren uden at pakkes ud og installeres? Og den sidste jeg ville hente ville afinstallere skrev den, så det turde jeg ikke. Men skal jeg det? Indtil videre har det ikke hjulpet spor på min langsomme computer.
Avatar billede haverslev Novice
28. oktober 2008 - 08:36 #32
Audio
VGA
LAN
Utilities - 4 stk

Er alle Zip filer, som skal pakkes ud i en ny mappe og derefter skal driveren installeres fra den mappe den er upakket i - der er sikkert en.exe fil eller setup.exe

Hvis en fil skriver at den skal afinstallere først, så er den normalt installeret og hvis du vil installere den igen, så afinstalleres den første først og derefter installere den igen.
Avatar billede ichr Nybegynder
28. oktober 2008 - 11:19 #33
Jeg har udpakket alle de filer der kan det og installeret dem. Men det har ikke hjulpet spor på at computeren bliver hurtigere. Særlig min mailboks bliver langsommere og langsommere. Jeg har ryddet op i den og komprimeret alle filer, så det er ikke derfor. Har du flere gode forslag? :-)
Avatar billede haverslev Novice
28. oktober 2008 - 11:29 #34
Nææ, blot at du nok skal starte forfra - altså formatere maskinen, installere windows, efterfølgende installere du alle driverne og kører en windows update
Avatar billede ichr Nybegynder
28. oktober 2008 - 11:41 #35
Ok, det har jeg ellers næsten lige gjort. Det er fra den tid maskinen er blevet så langsom!! :-)
Avatar billede haverslev Novice
28. oktober 2008 - 11:52 #36
Ja, men der må åbenbart være en eller anden ting, så istedet for at prøve os frem med mere pt.
Så mener jeg det er bedere at starte forfra i den rigtige rækkefølge.
Tillige har jeg ikke fået forbderet ydelsen ved alle de tiltag vi har lavet/afprøvet.
Avatar billede ichr Nybegynder
28. oktober 2008 - 11:55 #37
Nej det har du ret i. Men en ting der undrer mig i det her er, hvorfor det lige er mailboksen der bliver mere og mere langsom. Er der også drivere til den? Eller kan det være en spammail mit antivirus ikke har fanget?
Avatar billede haverslev Novice
28. oktober 2008 - 11:59 #38
Nej der er ikke driver til dit mail program, det er en del af windows eller office
Det der der kan "sænke" det er enten en firewall/antivirus program, noget netværksmæssigt på maskinen/routeren eller det kan være et problem hos din internet udbyder.
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 10:16 #39
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede ichr Nybegynder
29. november 2008 - 10:30 #40
Nej, der var ikke noget der hjalp, så nu lukker jeg spørgsmålet.
Avatar billede haverslev Novice
29. november 2008 - 11:47 #41
utroligt, vender tilbage 1 mdr. efter sit sidste indlæg og meddeler blot:
"Nej, der var ikke noget der hjalp, så nu lukker jeg spørgsmålet."
Avatar billede ichr Nybegynder
29. november 2008 - 17:49 #42
Haverslev du må undskylde hvis jeg har trådt dig over tæerne. Det var min forglemmelse at lukke spørgsmålet for længe siden. Men silbidor gjorde mig opmærksom på det. I har herinde hjulpet mig mange gange efterhånden, og det er jeg meget taknemmelig for, men denne gang var jo ikke nogle af alle jeres gode forslag der hjalp. Så hvad skulle jeg gøre andet end lukke spørgsmålet?
Avatar billede haverslev Novice
29. november 2008 - 18:04 #43
du har ikke trådt mig over tæerene, bare lidt sjovt, at du ikke har svaret før nu og deved have levet og forsat vil leve med at mailboksen bliver langsom osv