Avatar billede Droa Seniormester
21. oktober 2008 - 16:19 Der er 1 løsning

spær internet på HTC diamond?

Hej allesammen, jeg har lige fået en HTC diamond, men siden jeg ikke har fri internet på min abbonoment, ville jeg gære spærre 100% for at gå på nettet over mobil nettet.. også kun tillade den på mit trådløse WLAN derhjemme.. kan det lade sig gøre? og hvordan sikre man sig den ikke står og er på nettet, mens jeg tror den ikke er?

mange tak
Avatar billede mtj111 Novice
26. oktober 2008 - 15:54 #1
Hej

Du kan deaktivere dine dataforbindelser (GPRS, MMS, 3G) ved hjælp af dette program:
http://www.modaco.com/content/pocket-pc-software/246171/new-free-utility/

Det er en cab-fil, som du flytter over på telefonen og kører derfra :)

Når du starter programmet får du en liste over dataforbindelser, og så er det bare at deaktivere dem. Jeg har selv brugt programmet under en tur til Berlin, så den ikke selv begyndte at downloade ting og sager fra nettet (til en pris af 20 kr./mb) - programmet virker helt fint :) Den ændrer ikke ved din WLAN/WiFi-indstillinger.

Med venlig hilsen
Michael