Avatar billede freeman Nybegynder
14. december 1999 - 01:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Jeg skal have udviklet en chat i CGI

Jeg vil gerne have udviklet en CGI-Chat med rum, måske noget i stil med den på www.outsider.dk med en del rum.
Jeg kan ikke give noget økonomisk, andet end at jeg kan gøre opmærksom på, hvem der har udviklet chatten..
HJÆLP MIG !
Avatar billede mfriis Nybegynder
14. december 1999 - 08:18 #1
Avatar billede mfriis Nybegynder
14. december 1999 - 08:20 #2
TAk, bubby... :)
Avatar billede nico Nybegynder
14. december 1999 - 10:10 #3
???
Avatar billede colde Nybegynder
14. december 1999 - 11:29 #4
http://cgi.resourceindex.com/
Der er en masse gode CGI's
M.V.H.
Colde
Avatar billede bubby Nybegynder
14. december 1999 - 15:39 #5
hvorfor bliver jeg blandet ind i spillet????
Avatar billede freeman Nybegynder
14. december 1999 - 16:02 #6
Jamen er det ikke nogen som kan hjælpe nig med at tilpasse den.. Jeg kan ikke få det til at virke !
Avatar billede bubby Nybegynder
15. december 1999 - 23:22 #7
freeman>husk det skal være et win32 system og du skal kunne køre exe filer, selvom det er en cgi chat!
Avatar billede cybermike Nybegynder
06. januar 2000 - 08:36 #8
Send mig en mail på uf13@hotmail.com , så sender jeg dig et script jeg har udviklet til en webside til fjends ungdsomsskole.

Betaling: de 100 point du har udlovaet!

Jeg vil godt hjælpe dig med at tilpasse dette script. Eventuelt kan jeg godt sætte det op for dig!
Man kan oprette brugere, således at folk ikke kan bruge hinandends password. M.m. jeg udvikler jævnligt på den, så du kan få opdateringer efterhånden som de bliver færdige.
Den eneste begrænsning er at man ikke kan chatte privat, jeg ved ikke helt om jeg laver det endu, men det tænker jeg stadig over.

Når jeg har færdigudviklet hele pakken, har jeg tænkt mig at sælge chat, debat, artikelbase m.m. som et produkt til omkring 500 Kroner.Bare som en oplysning

Jeg smutter!

Hej!
Avatar billede freeman Nybegynder
11. januar 2001 - 00:18 #9
lukket
Avatar billede freeman Nybegynder
11. januar 2001 - 00:18 #10
:-)
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. januar 2001 - 13:26 #11
Fusker, du har fået ihvertfald 2 svar der var besvarede spørgsmålet.

Og ifl. ekspertens regler SKAL du komme med en forklaring på hvorfor du ikke uddeler de 100 points!