Avatar billede nielspt Nybegynder
20. oktober 2008 - 19:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Simpelt/overskueligt forum script i PHP

Hej alle,

jeg søger et simpelt, overskueligt og gratis forum-script, ligesom: http://www.stuff.yellowswordfish.com/support-forum/ (Som desværre kun er et plugin til Wordpress blogs)

Forum'et skal være lige til at smide ind i ens eget design, og ikke være PHPBB - det indeholder for omfattende muligheder.

Kender du et eller flere?

Tak.
Avatar billede nielspt Nybegynder
20. oktober 2008 - 21:58 #1
Ligemeget - laver det selv :-)
Avatar billede penta50 Nybegynder
22. oktober 2008 - 15:15 #2
Har du fået lavet et, søger nemlig selv noget i samme stil som dig
Avatar billede nielspt Nybegynder
26. oktober 2008 - 19:35 #3
Næsten. :-)

Laver det bare som en udvidet gæstebog, hvor folk skriver indlæg som så ryger i forskellige databaser afhængig af forum og derefter trækkes ud.

Har lavet det inde i eksisterende kode og design, så tror desværre ikke jeg kan hive det ud. (har ikke lavet det OOP eller med klasser eller noget)

Har du fundet noget du kan bruge?
Avatar billede penta50 Nybegynder
27. oktober 2008 - 15:55 #4
Næææ ikke endnu, så jeg søger videre.  Helsog lykke med dit.