Avatar billede the_beast26 Nybegynder
20. oktober 2008 - 01:46 Der er 4 kommentarer

Cpu køler

Jeg har lige købt en pc'er fra intel .  øhh kan det passe at en intel pentium 4 intel duo2 quard skal være så varme her 91-97 grader......  Og lige et andet spørgsmål . vil installere det nye vista 64-bit ... men den skal bruge min dvd drev's driver og den har jeg ikke . hva gør jeg..???
Avatar billede corleonedk Nybegynder
20. oktober 2008 - 09:51 #1
Nej den skulle ikke gerne blive så varm,så der noget galt med kølingen..Tjek evt om blæseren på din cpu overhovedet starter,hvis den gør kan det være kølepastaen der mangler..Du skriver ikke om det er en du selv har samlet,men hvis det en computer du har købt samlet.Må den nok en tur tilbage...

Ang installering af vista skal du ind i bios og sætte dit dvd drev til første boot,hvis den ikke kan se drevet er der noget galt med samlingen af computeren..
Avatar billede corleonedk Nybegynder
30. oktober 2008 - 10:21 #2
Noget nyt her ?
Avatar billede the_beast26 Nybegynder
30. oktober 2008 - 12:33 #3
køleren på cpu'en starter og kører , og der er kommen rimligt med køle pasta på..!! og det er en pc'er jeg selv har samlet. ( med lidt nørd hjælp.)
Avatar billede corleonedk Nybegynder
01. november 2008 - 00:17 #4
Kunne i så fald lyde som om du/i har kommet for meget pasta på,der så vil virke lige modsat..Jeg hæfter mig ved du har skrevet rimligt..

Prøv at læse lidt i denne guide..
http://www.tweakup.dk/article/1350/dk/