Avatar billede tykke Nybegynder
19. oktober 2008 - 21:53 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

køb af bærbar.. Hvilken??

Jeg skal have fat i en bærbar, har pt en stationær men vil gerne skifte den ud med noget som ikke fylder så meget. ;)

Den skal bruges til diverse spil fx WOW, CS, UT, Quake 4.
Ud over det skal den bare bruges til almindelig hverdagsbrug, den skal gerne være meget lydløs og med trådløst netværk.

Prisleje: ca 6-7.000 kr.

Ellers så bare kom med bud, uanset pris.
Avatar billede haverslev Novice
20. oktober 2008 - 10:21 #1
Asus:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=462975&Specs=true

Mybook M16 - men husk du skal tilvælge styresytem, det er ikke indl. i prisen
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=448890&Specs=true

Zepto - men også her skal du tillæge styresytem, som ikke er incl. i prisen:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=467549&Specs=true
Avatar billede tykke Nybegynder
20. oktober 2008 - 21:05 #2
det var noget jeg kunne bruge.
jeg har set på den vega Mybook M1722
17" TFT WXGA 1440x900 Crystal Clear
Nvidia GeForce 9600
Intel Core 2 Duo P8400 2.26 FSB1066Mhz
2 GB DDR2 RAM 800MHz
250 GB HDD SATA 5400RPM
DVD RW Super Multi
Trådløs Netkort 54/450Mbit
Bluetooth indbygget
Webcam 2.0Mpixel indbygget

Men kender i til vega com..??
Avatar billede haverslev Novice
20. oktober 2008 - 21:40 #3
Kender ikke lige den model, men Mybook pc`erne minder utrolig meget hardwaremæssigt om Zeptos.
En enkelt eller 2 er "også" MSI modeller

Der har tidligere været problemer med at finde drivere osv. på mybooks hjemmeside, de er nu at finde her:
http://www.notebook.dk/?Content=service
Avatar billede tykke Nybegynder
23. oktober 2008 - 20:25 #4
jeg har kikket lidt på den.
Men kan ham ud skiftet grafit kortet ud til en der er støre på den Zepto og kan den trække det..??
Elle skal man op i en der er støre modet/pris hvis den skal lidt ud i tiden..??
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2008 - 20:38 #5
Du kan som hovedregl ikke skifte grafikkort i de nuværende bærebare pc`ere - enkelt kan, men ikke nogen af de ovennævnte.

Hvis det er denne Zepto
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=467549&Specs=true
så får du ikke ret meget bedere grafikkort, det er et NVIDIA® Geforce 9600M GT
- de allerbedste bærebare køre med enten NVIDIA GeForce 9700M GS eller NVIDIA GeForce 9800M GT
Avatar billede tykke Nybegynder
23. oktober 2008 - 20:57 #6
oki.. Hvilken pris klasse ligger vi i med de 2 kort.
Måske en ling..?
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2008 - 21:05 #7
Avatar billede tykke Nybegynder
25. oktober 2008 - 10:15 #8
tak.
Hved du noget om Nova reptor maskine..??

Det er en prisklasse længer oppe.
Avatar billede haverslev Novice
25. oktober 2008 - 10:39 #9
Fin maskine, men nogle mener dog, at grafikkort ydelsen ikke er bedere på denne maskine, end på en maskine med f.eks 8600M Gt kort - står også lidt om grafikkort ydelsen heri:
http://www.laptopworld.dk/Anmeldelser/Baerbare/677-novabook-raptor-en-laekker-laptop-til-pengene.html?start=9
Avatar billede tykke Nybegynder
25. oktober 2008 - 10:52 #10
oki.
Avatar billede haverslev Novice
25. oktober 2008 - 11:19 #11