Avatar billede troelsskov Nybegynder
19. oktober 2008 - 17:59 Der er 5 kommentarer

ingen lyd på computeren efter formatering.

hej :)
jeg har formateret min bærbar computer fra vista til xp. Og nu virker min lyd ikke, min bærbar er en toshiba Satellite P100.
håber i kan hjælpe, Mhv Troels
Avatar billede eSKape Nybegynder
19. oktober 2008 - 18:07 #1
Har du installeret lyddriveren? Gå på nettet på Toshibas hjemmeside under Support og Downloads, under Download - Drivere. På denne side indtaster du alt relevant data og finder din lyd/audio driver og installerer den.

Mon ikke det virker derefter?

/svend
Avatar billede eSKape Nybegynder
19. oktober 2008 - 18:07 #2
Avatar billede haverslev Novice
19. oktober 2008 - 18:38 #3
Hvorfor bruger du ikke de link du fik sidste gang i det andet spg.?

Hvis ikke linket virker direkte, så nederste:
http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/su/su_sc_modItemList.jsp?moid=1364117&rpn=PSPA6U&ct=DL&BV_SessionID=@@@@0520394471.1224408913@@@@&BV_EngineID=ccciadefhgdlkdgcgfkceghdgngdgmm.0

http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/su/su_sc_modSel.jsp
Vælg: Portobels, vælg:Sattellite,  vælg: P105-S9312 - klik Show results
Ny side, klik på Downloads
Nu kommer samtlige drivere frem til din maskine, men for overskueligheds skyld, så
Klik på dropdown i feltet "Refine by" og vælg dit styresytem, i næste felt kan du så vælge de enkelte drivere.
Avatar billede haverslev Novice
19. oktober 2008 - 18:43 #4
Ps. HUSK du skal installere chipset driveren først (står under Special) ellers er der flere lydkort der ikke vil installeres korrekt - så først chipset, så lyd osv osv
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2008 - 19:01 #5