Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2001 - 11:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kompatibelt med Opera?

Jeg har noget DHTML rullebar liggende på http://www.datefinder.dk/divxit.dk som jeg gerne vil have til at virke i Opera. Men er det muligt?

Det virker i NN 4.5, 6.0 og IE 4+. Dog skal jeg lige have tilpasset et par småting med positionering osv.

Og hvis det ikke kan komme til at virke i Opera, kan man så bruge en IFRAME? Eller er det heller ikke understøttet af den &%¤&%¤#& røvbrowser?

Siden er delt en række frames, men den som indeholder scrollbaren er den side der hedder midte.html

På forhånd tak!
Avatar billede geeeet Nybegynder
27. juni 2001 - 11:09 #1
Min scroller virker ikke i opera endnu, jeg laver msåke en ny version som virker i opera også, men der går mindst en måned før jeg får tid til det....

beklager...

/Geeeet
Avatar billede geeeet Nybegynder
27. juni 2001 - 11:09 #2
Iframe virker i opera, du kan dog ikke skifte .src på en iframe via javascript..

/Geeeet
Avatar billede racemouse Nybegynder
27. juni 2001 - 11:11 #3
Hash er ikke farligere end en ordenlig kæp i øret (sprudelwasser) :o)

Nej jeg har ingen ide om man kan få det til at virke under Opera
Avatar billede geeeet Nybegynder
27. juni 2001 - 11:12 #4
racemouse >> enig :)

/Geeeet
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2001 - 11:20 #5
Jeg er helt enig i det med at hash ikke er farligt...det var en hentydning til en politiker (var det nu Helveg eller Anders Fogh) der sagde at HASHHH er farligt!

Med andre ord er jeg fucked hvis min bruger har Opera? Lidt ærgeligt..*Suk*
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2001 - 11:21 #6
Der er vel ikke nogen der kender on scroller der virker i Opera? Plz?
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2001 - 12:41 #7
Nåh, men så dømmer jeg Opera brugere ude. Mon ikke de alligevel har en støvet IE liggende et sted i deres maskine?