Avatar billede kobu Nybegynder
17. oktober 2008 - 17:46 Der er 8 kommentarer

Nogen der kan anbefale et IT firma til en større programmeringsop

Jeg står for at skulle have udviklet et større web-baseret system. Kort fortalt skal nogle brugere indtaste data på nettet, som herefter skal bearbejdes i et intent system - som også skal være webbaseret.

Der lægges stor vægt på sikkerheden og IT-firmaets evne til hurtigt, at kunne sætte sig ind i indviklede problemstillinger.

jeg har absolut ingen forstand på IT (udover hvad systemet skal kunne), hvorfor jeg er løbet "sur" i de begreber de forskellige IT-fimaer anvender på deres web-sites under ydelser.

På forhånd tak.
Avatar billede leif Seniormester
17. oktober 2008 - 17:54 #1
Det er jo lidt anpå hvad platform det skal køres på.

IIS (.NET), Linux (PHP), Domino (NSF) eller noget helt 4. ?

Fx. sidder jeg til daglig i en virksomhed hvor alt skal kodes til Domino platformen fordi der ligger hele vores sikkerheds stuktur allerede klar til at blive brugt.
Avatar billede ph0071 Nybegynder
17. oktober 2008 - 18:28 #2
Hvilken email-adresse har du ?
Avatar billede kobu Nybegynder
18. oktober 2008 - 14:20 #3
Leif - dit svar illustrerer fuldstændig det jeg ikke forstår på it-selskabernes web-sites. Jeg ved absolut ingenting om platforme - og derfor har jeg svært ved at finde ud af hvem jeg skal henvende mig til.

ph0071 - jeg er ikke glad for at oplyse min e-mailadresse her. Men hvis du oplyser din - så sender jeg oplysninger pr. mail til dig.
Avatar billede leif Seniormester
18. oktober 2008 - 14:45 #4
Hvad så med at fortælle lidt om det udstyr og systemmer som I allerede bruger så kan det være det kan lede en af os lidt på vej hvor I måske skal lande i begreb verden.

Fordi jeg ville kunne pege på en virksomhed som www.intelliglobe.dk men det hjælper dig jo ikke hvis du ikke allerede har et Domino baseret setup. (Det kan købes, men hvorfor bruge flere penge på det end højst nødvendigt)
Avatar billede kobu Nybegynder
18. oktober 2008 - 17:45 #5
Det nye system skal ikke "tale" sammen med nogen af vores øvrige systemer. Det er derfor helt frit hvilken platform, der skal anvendes. Men det skal naturligvis være baseret på et programmeringssprog der er fremtidssikret, og som der nemt kan laves ændringer i.
Avatar billede ph0071 Nybegynder
19. oktober 2008 - 08:58 #6
Hej
Jeg har nogen samme grund som dig til ikke at oplyse min emailadresse, og det kunne være, at der var flere andre som havde samme holdning :-)
Har du en hotmail-adresse, som du kun bruger til denne type ting ?
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
20. oktober 2008 - 10:14 #7
Hej, vi vil gerne kigge på din opgave.
Du skan skrive til mig på psj@taketwo.dk :)
Jeg er medejer af et mindre webbureau sammen med 3 dataloger. Så det kompetencemæssige skulle være helt på plads. Vi her eksisteret siden 2003, så der er en vis rutine i at tale med kunder på et ikke tekniskt niveau, så den del skal du ikke være bekymret for.

Har du lavet en kravsspecifikation? I så fald kan du sende den til mig og jeg vil vende tilbage hurtigst muligt med et prisestimat.
Hvis ikke, kan vi tage en mailkorrespondance hvor vi kan få på plads hvad det er for et system du efterspørger.
Vi kan også snakke pr. tlf, hvis det er at fortrække. Jeg kan fanges på 40685707

Mvh Peder Steen Jensen
TakeTwo ApS
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
21. oktober 2008 - 11:03 #8
Hej

Hvis du skal have lavet en kravsspecifikation. Er der en udemærket guide til det her http://www.mc-solutions.dk/Hvordan%20skrives%20en%20god%20kravspecifikation.html

Mvh Peder Steen Jensen
TakeTwo ApS