Avatar billede lokefar Nybegynder
17. oktober 2008 - 14:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd på MacBook efter udtagning af minijack stik

Hey

Jeg oplever at jeg ikke kan få lyd ud af min macbooks egen højtalere når jeg har haft en minijack stik i. Det skulle vidst være noget med at den slår over på "optisk lyd" men hvordan slår jeg derfra igen?
Jeg har enkelte gange kunne løse problemet ved at putte et andet minijack stik i og så kom det til at virke når jeg tog det ud igen. Men det virker slet, slet ikke hver gang.

På forhånd tak for svar.
Avatar billede lokefar Nybegynder
17. oktober 2008 - 17:40 #1
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
15. marts 2010 - 14:35 #2
Hey

Hvordan løste du problemet har en macbook som gøre præcis det som du skriver og kan ikke lige finde noget indlæg om det i det link som du sendt til mig.
Avatar billede Cecilie Krogh Praktikant
05. november 2016 - 00:11 #3
Hvordan får man sin macbook air, til at spille lyd igen?