Avatar billede lause Nybegynder
17. oktober 2008 - 08:08 Der er 9 kommentarer

Usb Stik

Hej
Jeg har har problemer med at min Labtop ikke altid " finder" min de USB stik jeg bruger.. har forsøgt med at slette alt under USB i Device Manager, det virkede kun efter første reboot.
Kan det ha noget med tildeling af drevnavn at gøre??
Håber at i kan hjælpe mig..
Avatar billede peet-49 Novice
17. oktober 2008 - 08:18 #1
Du kan ikke have 2 med samme drevnavn, sæt den op til, at automatisk sætte drevnavn(bogstav) på.
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2008 - 08:26 #2
du kan gå i kontrolpanel-administration-computeradministration-diskhåndtering og ændre drev bogstavet til noget andet end det den er.
er lidt usikker på stien da jeg bruger vista
m.v.h
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
17. oktober 2008 - 08:56 #3
I Xp kan du højre klikke på "denne computer" og vælge administrer.
Find derefter diskadministration.
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2008 - 09:04 #4
i vista-højre klik på - denne computer-administrer-diskhåndtering
Avatar billede lause Nybegynder
17. oktober 2008 - 09:19 #5
Ok.. vil prøve, underligt at min hæderkronede gamle IBM Bærbare , altid fandt de mange forskellige Usb stik der har været brugt..
Avatar billede lause Nybegynder
17. oktober 2008 - 10:05 #6
mystisk!!! finder kun USB stik når jeg rebooter med Usb stik i !!! ( har ændret drevnavn )..
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2008 - 10:24 #7
xp er helt opdateret??

hvad med bios opdatering af dit bundkort.
tror det ikke men det kunne være fordi din bios ikke samarbejder med controler - det kunne være en lille bug som en opdatering retter???

hvis du ikke har prøvet det før så lad en der har gøre det

det er vel ikke bare pennen der ikke er så god.

jeg har været ude for flere der var mystiske og da de jo efterhånden er billige røg de ud.
Avatar billede BRB Praktikant
17. oktober 2008 - 10:31 #8
har du mappede netværksdrev?
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 09:35 #9
var det svaret