Avatar billede mnoe Nybegynder
16. oktober 2008 - 20:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til simpel hjemmeside

Hej

Jeg har lavet en meget simpel hjemmeside, som består af 4 hovedsider samt én underside. Der er ingen database integration, animationer eller andre avancerede features.

Jeg har designet siden i Photoshop. Grafik og design er min stærke side, men det er desværre ikke tilfældet med HTML og CSS.

Jeg søger derfor hjælp til at få lavet hjemmesiden. Jeg vil gerne betale et mindre beløb - eller alternativt løse en grafisk opgave til gengæld.

Jeg ser fremt til at høre fra dig.

Bedste hilsner M
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2008 - 21:25 #1
Hej

Jeg kunne godt tænke mig at se nærmere på opgaven.
Jeg er netop færdig studerende ved gymnasiet, og jeg har stor interesse indenfor programmeringsområdet. HTML, CSS, ASP og brug af databaser mm. er min stærke side.

Kan jeg få din e-mail-adresse?
Min e-mail er: steeven_1605@hotmail.com

Du må meget gerne sende en mail; jeg ser frem til dit svar.

  // Steeven
Avatar billede mnoe Nybegynder
16. oktober 2008 - 22:21 #2
Hej Steven

Tak for din kommentar :-)

Jeg har lige sendt en mail til dig med lidt flere oplysninger. Håber at høre fra dig.

Bedste hilsner M
Avatar billede jjbirk Nybegynder
16. oktober 2008 - 23:13 #3
Hej med jer.
Vil da også gerne hjælpe hvis jeg kan.

Email: johnsen@tele2adsl.dk
//Jan
Avatar billede websitebasen Nybegynder
17. oktober 2008 - 23:11 #4
Du må også sende nogle flere oplysninger til mig ;P

Mail: websitebasen@hotmail.com

Christopher Roelann
Avatar billede fun22 Nybegynder
18. oktober 2008 - 22:30 #5
Smid også en mail til jtp@jtpdevelopment.dk.. Kan tilbyde udvikling i ASP.NET 3.0 og hostning..
Avatar billede mogensg Nybegynder
19. oktober 2008 - 17:24 #6
Hej
Hvis du endnu ikke har fundet en brugbar løsning, er du velkommen til at kontakte mig på mogens@djursk.dk.
Så kan jeg i hvert fald give dig et bud på, hvad du kan gøre.
/Mogens
Avatar billede tjakobsen Nybegynder
11. november 2008 - 13:31 #7
Hej M,
Du må også meget gerne kontakte mig på tommy@holmjakobsen.dk. Jeg læser til Software Ingeniør på AAU og laver i fritiden noget freelance programmering til billige penge.

Med venlig hilsen,
Tommy
Avatar billede computerlab Nybegynder
16. december 2008 - 07:49 #8
Har du fået løst opgaven?

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen

www.ComputerLab.dk
Data & Design
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 20:09 #9
Hej igen M
Er det på tide at lukke spørgsmålet?
Avatar billede mnoe Nybegynder
04. juli 2010 - 20:03 #10
Hej Steeven

Ja, det må du nok sige ;-) Avs, det har jeg ikke lige tænkt over.

Jeg lukker den. Glæder mig meget til at se jeres hjemmesiden :-)

Mvh
Mette