Avatar billede sunero Nybegynder
16. oktober 2008 - 15:43 Der er 6 kommentarer

Trådløst webcam med web upload uden PC

Hejsa,

Jeg har ledt lidt efter et trådløst webcam det selv kan sende billeder over ftp ved bevægelse og er kun faldet over Sitecom ln-401, som ikke har fået de helt ppæne anmeldelser.

Projektet er simpel overvågning af hjemmet uden at min PC skal stå og køre hele tiden.

Er der nogen der har erfaringer på området?
16. oktober 2008 - 19:20 #1
Du skal huske at du skal have en fast ip-adresse, for at du kan se kameraet fra internettet.
Avatar billede sunero Nybegynder
17. oktober 2008 - 09:18 #3
Jeg havde ikke tænkt mig at bruge kameraet til online overvågning, men derimod til at sende billeder til en FTP server, så jeg behøver ikke en fast ip adresse.

Det er ellers ganske gode bud.

- Jeg har før kigget på linksys'en, men den kan 'kun' sende mails ved motion detection og ikke ftp. Og det er jo pænt irriterende at modtage 1000 mail fordi man går rundt i sin stue :-)

- IP kameraet fra SpyDK er ca. det der skal bruges. Dog er det ikke wireless, men ellers lever det op til kravene.

- De andre kameraer på SpyDK ser ret gode ud, det er bare synd at der kun er bokse til SD, AV og USB. Det burde da være til at lave en FTP eller WWW box.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2008 - 08:26 #4
http://www.swann.com.au/s/products/view/?product=344

de har lavet et mener jeg der kan det du efterspørger altså sende uden pc adgang til internet

http://www1.au.shopping.com/xDN-security_systems_and_surveillance--swann_communications

du kan se dem her

http://www.swann.com.au/s/products/category/?catid=58

de kan købes i danmark  og jeg mener det var hos computer city

kan du bruge det til er det godt ellers glem det
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2008 - 08:51 #5
Swann IP kamera

Varenr.39645

måske det her hos computer city
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2012 - 09:03 #6
var det løsningen