Avatar billede hipermedia Nybegynder
16. oktober 2008 - 13:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Læs indhold from Offentlige mapper på Exchange

Hej

Jeg er i gang med at lave en web-service applikation i C#, som skal kunne læse indholdet i en mappe i: ”Offentlige mapper” på en Exchange server 2003.

Jeg søger derfor nogle eksempler/guides til hvordan jeg kan tilgå Exchange via. C#

På forhånd tak
hiper
Avatar billede Syska Mester
16. oktober 2008 - 19:20 #1
måske:
http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-1854177.php

Google giver en masse både godt og skidt omrking emnet, der er i hvert fald nok at lede igennem.
Avatar billede hipermedia Nybegynder
17. oktober 2008 - 08:50 #2
Ja der er meget skidt! :D

Jeg har læst det link du har sendt(der er helle ikke nogen der har lavet en Replay på den thread).

Jeg har søgt meget på Google, men har ikke kunne finde noget godt.
Avatar billede hipermedia Nybegynder
21. august 2009 - 20:01 #3
lukker spg.