Avatar billede lisette Praktikant
16. oktober 2008 - 12:06 Der er 1 løsning

Søg..hop til næste celle..kopier

Hej eksperter

Jeg er ved at skrive en stump kode i Access, som åbner et word-dok. og søger efter en tekst!

Det går fint...den finder teksten, men jeg vil gerne have at den hopper til næste celle i tabellen og markerer teksten der, så jeg kan kopiere den og sætte den ind i et andet word-dok. Men det bliver ved at fortælle mig, at jeg ikke får fat i noget tekst...er der en af jer der kan se hvad jeg gør galt??

    With objWordDocTidl.Content.Find
        .Forward = True
        .ClearFormatting
        .MatchWholeWord = True
        .MatchCase = False
        .Wrap = wdFindContinue
        .Execute FindText:="Reference og stillingsbetegnelse",_
Format:=True, Forward:=True
        If .Found = True Then
            If .Parent.Information(wdWithInTable) = True Then
                .Parent.Move Unit:=wdWord, Count:=1
                .Parent.Select
            End If
            .Parent.Copy
        End If

    End With

Håber på snarlig hælp...er ved at blive skør ;-)
Avatar billede lisette Praktikant
16. oktober 2008 - 14:22 #1
.Parent.Copy skal bare være objWordApp.Selection.Copy...så kører det...