Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2008 - 15:32 Der er 2 kommentarer

Indsættelse af billede

Hej,

Jeg har indsat billeder i min Filemaker DB kan jeg lave en mouseovertekst på dem og hvordan?
Avatar billede schirakow Praktikant
17. december 2008 - 13:08 #1
Hej. Du kan evt. lave et script i FM's scriptmaker.
Afhængig af hvilken version du bruger, kan du klikke dig gennem for-programmeret scripts i "scriptmaker".
Avatar billede zordesign Nybegynder
07. januar 2009 - 08:30 #2
Hej fritid
Mouseoverteksten kan kun laves i FileMaker Pro Advanced, men kan ses både i Advanced og den normale FileMaker Pro.
Højreklik på feltet med billedet og vælg Tooltip. Her kan du taste den tekst, der skal komme frem. Det kan både være en statisk tekst (samme tekst hver gang) eller en tekst, der medtager felter i databasen (fx "Billedet er taget den 1. januar 2009", hvor datoen tages fra et datofelt gemt andet steds i databasen).
- André