Avatar billede sprucemoose Nybegynder
15. oktober 2008 - 12:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webmail certifikat dur ikke mere

Hej

Hvordan udsteder jeg et nyt certificat til installation på mobilenheder, og til brug for webmail op mod Exchange 2003.

Jeg har det hele kørende nu og ved hvordan jeg installere på mobilerne, samt bruger webmail osv. men der er sket noget med certificatet og har brug for at udstede et nyt. Husker bare ikke hvor og hvordan :-)

På forhånd tak.

Sprucemoose
Avatar billede lassebm Nybegynder
17. oktober 2008 - 08:18 #1
Du kan udstede det på din certsrv, hvis ikke du bruger en trusted provider som verisign til dette?
Avatar billede lassebm Nybegynder
24. november 2008 - 11:39 #2
Fandt du ud af det?
Avatar billede bbn-nord Nybegynder
29. december 2008 - 21:08 #3
Er der nogen der kan hjælpe med at ændre mit certificat på min exchange server 2003 således at jeg kan køre exchange på min Mobiltelefon C702 og på IPot TUCH
Avatar billede sprucemoose Nybegynder
15. april 2009 - 14:10 #4
lassebm venligst send svar så får du pointene og den er lukket :-)
Avatar billede lassebm Nybegynder
15. april 2009 - 14:41 #5
svar.

Fik du løst det ?