Avatar billede rzc Nybegynder
15. oktober 2008 - 10:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udvælge billeder

Hej

Jeg har en database over varer på 8200 poster, samt tilhørende 8200 billeder.

I databasen har jeg varenummer, og billederne er navngivet med varenummeret.

Ud af de 8200,- varer, har jeg udvalg ca. 900 varer, og billederne til disse, skal jeg have plukket ud.

Findes der en smart måde man kan gøre det på? Evt. et program el. et php script der kan udplukke billederne?
Avatar billede w13 Novice
15. oktober 2008 - 11:46 #1
Du må nok specificere det lidt. Hvad mener du helt præcis med "plukket ud"? Skal de vises på en PHP-side eller hur?
Avatar billede rzc Nybegynder
15. oktober 2008 - 11:50 #2
Billederne ligger på en cd.
De billeder der matcher til det varenummer, skal plukkes ud og ligges i en mappe for sig selv.

Sådan at kun de billeder matcher en vare i databasen passer (så der ikke skal ligge 7300 billeder for meget på serveren)
Avatar billede rzc Nybegynder
27. oktober 2008 - 17:31 #3
Lukket pga. manglende svar