Avatar billede fdkelix Nybegynder
15. oktober 2008 - 10:50 Der er 6 kommentarer

tasten ¨ virker ikke efter hensigten

Når jeg vil bruge ¨-tasten til at skrive ü, skriver den først ¨¨, uden at lave uet nedenunder. Jo, jeg har brugt den 1 million gange uden problemer, så jeg ved godt, hvordan. Der er nogen, der mener, at deter tegn på, at en hacker forsøger at aflæse mit tastatur og dermed kodeord.Jeg har undersøgt computeren for virus, bugs og andet uden resultat

Denne knap virker heller ikke efter hensigten: `. Jeg kan ikke lave accent.
Avatar billede misterthin Nybegynder
15. oktober 2008 - 10:58 #1
jeg forstår hvad du skriver, men det er ikke særlig beskrivende

hvad er det for en tynd klient du har , og hvilket os ( linux , ce.net eller XPembedded ) og er det overhoved en "rigtig" tynd klient . Kker det både under RDP og under ICA .. eller er det kun lokalt på den tynde terminals eget operativsystem.

formoder det er linux maskine du har ( mange af dem har et begreb som kan enable "dead keys" som man kalder den slags taster som er døde ved første tryk, men kan kombineres mellem ¨~^`´ og "ueancz"
Avatar billede peet-49 Novice
15. oktober 2008 - 11:04 #2
Brug linjeskift og .. derefter u, det giver ü
Avatar billede fdkelix Nybegynder
15. oktober 2008 - 11:27 #3
Til peet - ?
..u

Jeg forsøgte at oprette spørgsmålet i kategorien "hardware" men fik at vide, at jeg ikke kunne heller ikke i "Harware - andet" gik det. Jeg har ingen anelse om, hvad en tynd klient er. Et usædvanligt spørgsmål? "n tydn kop te?
Avatar billede misterthin Nybegynder
15. oktober 2008 - 11:42 #4
Avatar billede fdkelix Nybegynder
15. oktober 2008 - 12:06 #5
Fåes de ikke tyndere? Så er den her da tyndere http://www.expressen.se/halsa/skonhet/1.858581/modell-27-vager-31-kilo
Avatar billede misterthin Nybegynder
15. oktober 2008 - 13:29 #6
fy for den lede. mon ikke en ½ liter fløde om dagen kunne hjælpe ?