Avatar billede duvander Juniormester
15. oktober 2008 - 10:03 Der er 1 kommentar

INDESIGN CS3 problem

Hej Eksperter

Når jeg arbejder i indesign kommer der med kort mellem rum en boks frem der siger "programmet AsserServicesCS3 sluttede uventet." så kan jeg vælge ignorer - vis rapport eller start igen.

Lige meget hvad jeg gør kommer den igen.

Hvad gør jeg??
Avatar billede doggy82 Praktikant
23. oktober 2008 - 23:18 #1
Hmm filen AssetServicesCS3.exe er vist en del af Version Cue.
Se om Version Cue er slået til i Edit -> preferences -> File Handling
Slå det fra hvis du ikke bruger det.