Avatar billede alange Nybegynder
15. oktober 2008 - 08:29

Outlook - vise alle aftaler for alle brugere på liste form

Hej,

Jeg har hver dag behov for at kunne se alle aftaler for alle medarbejdere. Hvordan kan jeg hente en liste med dette. I dag gennemgår jeg alle kalendere og skriver på min egen liste. Men det ville jo være smart hvis jeg kunne hente denne liste automatisk. fx

Medarbejder 1
Møde fra 9-10
Møde fra 10-12

Medarbejder 2
Ferie

etc....

Jeg ville rigtig gerne have skrevet det ud til Excel eller Word. Det vigtigste er i hvert fald at det kommer på listeform.

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester