Avatar billede kaa4ever Nybegynder
15. oktober 2008 - 00:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spil med fjernsyn som monitor.

Jeg har et Gefroce 8800 GT kort, med 2x dvi og 1x svhs udgang. Jeg har tilkoblet min computer fladskærm til den ene dvi, og mit gamle panasonic analog fjernsyn til s-vhs'en.
Det virker også fint til at se film osv på. Men så har jeg købt mig en trådløs controller, så jeg tænkte jeg kunne spille fifa inde i stuen, og det lykkedes os, bortset fra at spillet det hakker mere end når man kører det på computeren skærmen, plus farverne er ik sindsygt gode.

Kan man ikke få svhs til at "køre" lige så hurtigt som sin alm. skærm?
Avatar billede kaa4ever Nybegynder
15. oktober 2008 - 08:53 #1
Hmm der må da være nogle der ved om det kan lade sig gøre, eller er helt umuligt?
Avatar billede destorebriller Nybegynder
18. oktober 2008 - 09:03 #2
Din anologe tv-skærm opdatere ikke billedet ligeså hurtigt som din computer skærm, derfor vil du aldrig få samme spil oplevelse.
Avatar billede kaa4ever Nybegynder
19. oktober 2008 - 20:46 #3
okay men hvis jeg smider min gamle playstation 2 til, så kan den jo fint opdatere fifa 07. Hvorfor skulle det så ik' kunne lade sig gøre med pcen. 8800 GT må da kunne lave bedre grafik end den gamle ps 2er..
Avatar billede kaa4ever Nybegynder
13. januar 2009 - 08:35 #4
lukket