Avatar billede faxy Nybegynder
14. oktober 2008 - 13:47 Der er 1 løsning

Calender vælg formiddag eftermiddag

Goddag Eksperter

jeg har fået en mindre opgave for mig, og jeg ville lige høre om nogle der havde erfaring med det.

det jeg skal lave er pretty much en side med en calender på, som kører nogle år ud i fremtiden også, så skal man kunne vælge en dag, og derfra skal den egenligt bare hoppe til en ny side hvor jeg så skal kunne læse den valgte dag.

nogen der lige har erfaring med dette ?

hvis der nogen der har det i c#, eller php er det også fint.
Avatar billede faxy Nybegynder
08. december 2008 - 08:55 #1
lukket