Avatar billede wert Nybegynder
13. oktober 2008 - 21:12 Der er 3 kommentarer

Program til tegnebræt

Hvilket program skal jeg bruge til min tegnebræt? bruger de 2 programmer som fulgte med, artrage2 og impact, men de er virkelig skumle og elendige. Så derfor søger jeg et stadig simpelt tegneprogram, med masser af forskellige brushes, og som er lavet til tegnebræt, og nej ikke photoshop :P
Avatar billede w13 Novice
13. oktober 2008 - 21:20 #1
Og hvorfor ikke Photoshop? :)

(Det skal vi jo nok vide for ikke at anbefale programmer, som har de samme "problemer".)
Avatar billede wert Nybegynder
13. oktober 2008 - 21:22 #2
Fordi det ikke er simpelt nok, da jeg gerne vil ha noget lignede artrage, som er LAVET til det, hvor der er valg af pensler osv, i stedet for photoshop som mere er over i billedbehandlig, og ikke så meget selv at tegne.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
13. oktober 2008 - 21:35 #3
Hvad med CorelDraw ????