Avatar billede cosmo21 Novice
13. oktober 2008 - 10:41 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

IP adresse kan ikke spores fra trådløs router

Hej alle

Jeg har en D-Link DI-524 Wireless G Router

Den har hidtil fungeret i mdr som både trådløs og med kabling.

Nu virker kun kablingen.

Jeg har en Playstation 3 og en Bærbar med Vista

Begge kan godt finde min router men ikke gå på nettet da begge udbryder ..IP adresse kan ikke findes.

Er det tegn på den er i stykker. Har prøvet alt føler jeg genstartet routeren o.s.v.
Avatar billede sleeper Nybegynder
13. oktober 2008 - 11:08 #1
Prøv blot at slukke routeren i 30 sekunden, og så sætte strøm til igen
Avatar billede nce Novice
15. oktober 2008 - 01:40 #2
Eller prøv at reset den, det er er lille hul i routeren, bare sæt en kuglepen ind, det virkede på d-link router.
Avatar billede cosmo21 Novice
15. oktober 2008 - 06:46 #3
alt virker igen tusind tak lig svar så der point
Avatar billede nce Novice
29. oktober 2008 - 01:42 #4
ok
Avatar billede sleeper Nybegynder
29. oktober 2008 - 13:10 #5
Ok