12. oktober 2008 - 00:22Der er
5 kommentarer og 1 løsning
Simpel database med oplysninger om medarbejdere
Jeg sidde rog overvejer at få lavet en databse, hvor jeg kan lagre oplysninger om mine medarbejdere.
Det der skal registreres om dem er følgende:
Navn adresse mobilnummer fastnetsnummer initialer lokalnummer
har de batalt internet - bærelinenummer har de betalt fastnet har de fri mobil - Pukkode på mobilnummer
Hvilken computer de har - Serienummer på computer - Hostname Hjemmearbejdsplads: Hvilken PC Skærm Printer andet
Det jeg gerne ville kunne, er at selv kunne definere hvad der kan søges på.
Samtdig ville jeg gerne have det ind på vores intranet (selvfølgelig beskyttet via AD), dvs. at den enkelte medarbejder kun kan se "offentlige" oplysninger på andre, men alle oplysninger om sig selv. og muligheden for at de kan ændre oplysninger på sig selv, dog kun ting jeg har defineret at de kan ændre.
Jeg har ca. 100 medarbejdere.
Er dette noget jeg kan lave selv nemt, betale mig fra at få lavet, uden det er for dyrt, eller skal jeg købe et allerede lavet program og hvilket kunne det være?
Du er velkommen til at kontakte spg.eksperten@gmail.com
...men generelt, så kommer det vel an på dit niveau og hvor mange timer du vil bruge på noget, som en anden kan gøre hurtigere. Hvis du har tid nok kan du sagtens lave en sådan database og når du er færdig, vil du vide meget mere om access, men måske vil du så ønske at lave det hele forfra med din nye viden!~)
Synes godt om
Slettet bruger
12. oktober 2008 - 00:35#2
p.s. der er faktisk også en kategori for opgaver, men jeg ved ikke hvem, der holder til i den kategori!~)
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.