Avatar billede clemme Nybegynder
12. oktober 2008 - 00:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Simpel database med oplysninger om medarbejdere

Jeg sidde rog overvejer at få lavet en databse, hvor jeg kan lagre oplysninger om mine medarbejdere.

Det der skal registreres om dem er følgende:

Navn
adresse
mobilnummer
fastnetsnummer
initialer
lokalnummer

har de batalt internet
- bærelinenummer
har de betalt fastnet
har de fri mobil
- Pukkode på mobilnummer

Hvilken computer de har
- Serienummer på computer
- Hostname
Hjemmearbejdsplads:
Hvilken PC
Skærm
Printer
andet

Det jeg gerne ville kunne, er at selv kunne definere hvad der kan søges på.

Samtdig ville jeg gerne have det ind på vores intranet (selvfølgelig beskyttet via AD), dvs. at den enkelte medarbejder kun kan se "offentlige" oplysninger på andre, men alle oplysninger om sig selv. og muligheden for at de kan ændre oplysninger på sig selv, dog kun ting jeg har defineret at de kan ændre.

Jeg har ca. 100 medarbejdere.

Er dette noget jeg kan lave selv nemt, betale mig fra at få lavet, uden det er for dyrt, eller skal jeg købe et allerede lavet program og hvilket kunne det være?
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2008 - 00:34 #1
Du er velkommen til at kontakte spg.eksperten@gmail.com

...men generelt, så kommer det vel an på dit niveau og hvor mange timer du vil bruge på noget, som en anden kan gøre hurtigere. Hvis du har tid nok kan du sagtens lave en sådan database og når du er færdig, vil du vide meget mere om access, men måske vil du så ønske at lave det hele forfra med din nye viden!~)
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2008 - 00:35 #2
p.s. der er faktisk også en kategori for opgaver, men jeg ved ikke hvem, der holder til i den kategori!~)
Avatar billede clemme Nybegynder
12. oktober 2008 - 00:45 #3
Ja, det kunne blive en opgave, hvis ikke et klogt hoved kendte et allerede lavet system.

Men hvis ikke det findes, ville det så være en opgave du kunne klare, dog er det for firma, så det er med regning.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2008 - 00:59 #4
send en mail!~)
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2008 - 01:00 #5
..for der er vist en "no buisness talk" politik, medmindre man er i opgave kategorien...
Avatar billede clemme Nybegynder
13. oktober 2009 - 15:07 #6
lukket