Avatar billede ysseven Nybegynder
26. juni 2001 - 23:50 Der er 5 kommentarer

Fortrydelses-ret på fumlefingre???

Nu har jeg virkelig klokket i den!!!!

I et krampagtigt forsøg på at komme i kontakt med min hjemmeside blev jeg opfordret til at slette mit netværk, genstarte maskinen og installere det igen...

Det troede jeg så, at jeg gjorde. Men åbenbart ikke godt nok!!!

Nu er min \"normale\" Outlook skrumpet ind til en gammel version (læs: al min vigtige post er VÆK...) og i vinduet kontrolpanel ser mit ikon for internet temmelig mager ud. Men jeg kan dog komme på nettet. Hmmmm...

Er det på nogen måde muligt at rette en sådan brøler op igen????

Nødhjælp modtages gerne på info@negle.dk...

Tak!!!
Avatar billede slasko Nybegynder
27. juni 2001 - 00:04 #1
Hvis du har Windows Me kan man \"Restore\" altså fortryde sin handling og gå tilbage i tiden. Yderligere hjælp kan findes i Start>Hjælp hvorefter man søger på systemgendanelse.

Hvis ikke du har ME så ved jeg ikke? (Windows Update måske?)
Avatar billede ysseven Nybegynder
27. juni 2001 - 00:13 #2
Jeg har windows98 - og jeg kiggede lige ind i hjælpen, men der blev jeg bare mægtig forvirret og bange for at gøre ondt værre...

Jeg ved heller ikke, hvad jeg har smidt væk... Øhh.. Kan jeg muligvis geninstallere et eller andet fra en CD-rom???
Avatar billede ysseven Nybegynder
27. juni 2001 - 00:15 #3
Jeg kan i øvrigt stadig ikke rette i min hjemmeside - så det har ikke hjulpet en fis. Medmindre at jeg skulle have slettet noget andet??
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
19. juli 2001 - 22:24 #4
hvad mener du med at slette netværket. Er det protokollerne du har slettet og så geninstalleret?
Avatar billede ysseven Nybegynder
28. juli 2001 - 08:39 #5
Jeg ved ikke , hvad der rent faktisk er sket... Men jeg slettede netværket et sted under \"kontrolpanel\" - og så skete der ting!! Om det var protokoller??? Aner det ikke!!! Men nu har jeg taget min gratis opkoblings-CD, kørt den igen og nu ligner det meste sig selv. Pyyyha!!! *S*
Tak for diverse hjælpe-forsøg!!!