Avatar billede dwoac Nybegynder
11. oktober 2008 - 16:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

system event notification service

okay. nå jeg stater min computer får jeg en pupop hvor der står at jeg ik kan oprettet forbindelse til SENS system event notification, og dette gør så åbenbart at jeg ik kan komme på nettet, jeg kan heller ikke åbne den der hedder hjælp og support.

kan godt komme på nettet med min ps3,
håber der er en der kan hjæpe med dette lille problem
undskyld for double post, havde skrevet den på min ps3, og der er åbenbart nogen tejn den ikke kan, så den første post kom til at se lidt mærklig ud, men igen undskyld.
nu er der så bare 400point ude istedet for :p

på forhånd tak
Avatar billede olebole Juniormester
11. oktober 2008 - 17:00 #1
<ole>

Du skal nok lukke dit andet spm. om samme emne. Du kan heller ikke tildele mere end 200 points for en løsning - og beholde din brugerprofil  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede dwoac Nybegynder
11. oktober 2008 - 17:13 #2
hvordan lukker den anden post
Avatar billede thov Forsker
11. oktober 2008 - 17:15 #3
Og så er det vistnok et problem, skabt af M$ :-(
Men konti med administratorrettigheder har ikke fejlen.
Avatar billede thov Forsker
11. oktober 2008 - 17:16 #4
Du lægger selv et svar, som du bagefter accepterer...
Avatar billede dwoac Nybegynder
11. oktober 2008 - 17:40 #5
thov hvordan fikser jeg s? det
Avatar billede thov Forsker
11. oktober 2008 - 18:44 #6
SENS ? Det fixer du ikke, før Microsoft finder ud af, hvor det er gået galt.
Men fejlen undgår du i admin. konti - som du må ha' mindst en af :-)
Avatar billede dwoac Nybegynder
11. oktober 2008 - 18:50 #7
jo jo har en admin konti, men kan ikke komme paa nettet med den
Avatar billede dwoac Nybegynder
11. oktober 2008 - 21:53 #8
vil det hj?lpe at geninstalere vista
Avatar billede doktor-shane Nybegynder
06. november 2008 - 20:03 #9
Efter at have undersøgt det i laaaang tid da min cpu også fuckede med SENS , virkede flg :

I WIndows-menuen (flaget) søg på cmd, højreklik på cmd den sorte boks og vælg "Kør som administrator."
Skriv "netsh>winsock reset" .
CPUen skal genstartes.

Dette hjalp mig. Der var intet der virkede -- hverken Indernet, AV eller sikkerhedskopier! Yikes, men denne gjorde tricket.

Ellers, prøv inde i "Kør" / "CMD" at skrive : "sfc/scannow ".

Dette scanner og reparerer systemfiler.

Ded jo helt væk at MS ikke har rettet denne fejl! Typisk... Men Hva satan! Nu er lortet jo installeret.. kæmpe job at fjerne det..

Men, held og lykke!
Avatar billede dwoac Nybegynder
11. august 2011 - 01:46 #10
.
g