Avatar billede vama Nybegynder
11. oktober 2008 - 11:42 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Fjerne fil der ikke kan findes

Hej eksperter,

Jeg har en fil jeg godt vil slette, men jeg får ikke lov til det.

Af en eller anden årsag står den som være 0 byte i størrelse.
Når jeg prøver at slette filen står der.....

Elementet blev ikke fundet
Det er ikke længere placeret i C:\Brugere\Torsten\Skrivebord\Downloads\Downloads. Kontroler elementets placering og prøv igen.

[TorrentReactor.to]-Megaherz.torrent
Type:Fil
Størrelse 0 byte

Nogen der kan hjælpe mig med at få den fjernet?

Med venlig hilsen
vama
Avatar billede geforce3 Praktikant
11. oktober 2008 - 11:57 #1
Har du prøvet at genstarte?
Avatar billede vama Nybegynder
11. oktober 2008 - 12:05 #2
Ja, det har jeg. Op til flere gange. Det er som om den bare er der , men ikke vil findes.
Den kan heller ikke omdøbes eller kopieres eller flyttes.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. oktober 2008 - 12:15 #3
Prøv evt. at starte i fejlsikret tilstand (F8 under opstart) og slet den derfra....
Avatar billede jebo Novice
11. oktober 2008 - 12:35 #4
Hvis du åbner et dosvindue (start/kør/cmd) og finder vej gennem træstrukturen til mappen, hvor filen påstås at ligge, kan du så ikke benytte del-funktionen til at slette filen ? Der må være nogle egenskaber for filen, der fastholder den. Kan du klikke på egenskaber og måske fjerne nogle flueben fra filens data ? Har du prøvet at benytte søgefunktionen (start/søg/filer/avancerede indstillinger/søg i skjulte filer og mapper) for at se, om filen skulle være placeret et andet sted ?
Avatar billede vama Nybegynder
11. oktober 2008 - 13:00 #5
>vejmand: Nu er den blevet genstartet i fejlsikret, men lige meget hjalp det.
>jebo: Jeg er lidt rusten i dos commandoerne... så det tager lige lidt tid inden jeg er kommet igennem :)
Avatar billede reinelt Nybegynder
11. oktober 2008 - 13:53 #6
navnet siger mig der er tale om et måske et fildelingsprogram.har du et fildelingsprogram eller har haft?? jeg ville prøve hijack og sde om den kan fixes der.

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...
Avatar billede vejmand Juniormester
11. oktober 2008 - 14:11 #7
Ellers prøv med DR. Delete: http://www.defaultuser.dk/tips/Drdelete.aspx
Avatar billede vama Nybegynder
11. oktober 2008 - 15:38 #8
Så. Nu er der kørt en scan af både ccleaner og antimalware. der var kun en ting i antimalware der skulle rettes, men det var ikke den fil det var galt med. Så her er en Highjackthis log..... er der nogen der gider kigge på den? Kunne være der var noget der, der kan fixe mit problem

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 15:32:17, on 11-10-2008
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18000)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Program Files\ASUS\ASUS Live Update\ALU.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Windows\ATK0100\HControl.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Windows\sm56hlpr.exe
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Windows\WindowsMobile\wmdSync.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Trust\GM-4200 Gamer Mouse Optical\Panel.exe
C:\Program Files\ScanSoft\OmniPageSE4\OpWareSE4.exe
C:\Windows\System32\spool\drivers\w32x86\3\WrtMon.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Windows\System32\mobsync.exe
C:\Windows\System32\spool\drivers\w32x86\3\WrtProc.exe
C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Windows\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\Creative\Sync Manager Unicode\CTSyncU.exe
C:\Program Files\Creative\Creative Media Lite\CTZDetec.exe
C:\Windows\ehome\ehmsas.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe
C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.EXE
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERANTISPYWARE.EXE
C:\Users\Torsten\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Program Files\3\3Connect\Wilog.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Program Files\3\3Connect\AutoUpdateSrv.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint II\SetpointII.exe
C:\Program Files\Common Files\Logishrd\KHAL2\KHALMNPR.EXE
C:\Program Files\OpenOffice.org 2.2\program\soffice.exe
C:\Program Files\OpenOffice.org 2.2\program\soffice.BIN
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Windows\ATK0100\ATKOSD.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnscfg.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Users\Torsten\Desktop\Downloads\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ekstrabladet.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Program Files\Real\RealPlayer\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [HControl] C:\Windows\ATK0100\HControl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Creative SB Monitoring Utility] RunDll32 sbavmon.dll,SBAVMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [SMSERIAL] sm56hlpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Mobile-based device management] %windir%\WindowsMobile\wmdSync.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Trust Gaming mouse] "C:\Program Files\Trust\GM-4200 Gamer Mouse Optical\Panel.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CanonSolutionMenu] C:\Program Files\Canon\SolutionMenu\CNSLMAIN.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [SSBkgdUpdate] "C:\Program Files\Common Files\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe" -Embedding -boot
O4 - HKLM\..\Run: [OpwareSE4] "C:\Program Files\ScanSoft\OmniPageSE4\OpwareSE4.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WrtMon.exe] C:\Windows\system32\spool\drivers\w32x86\3\WrtMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTSyncU.exe] "C:\Program Files\Creative\Sync Manager Unicode\CTSyncU.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [StartCCC] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTZDetec.exe] C:\Program Files\Creative\Creative Media Lite\CTZDetec.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\daemon.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [IndxStoreSvr_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe" ASO-616B5711-6DAE-4795-A05F-39A1E5104020
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Torsten\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [AliceConnect] C:\Program Files\3\3Connect\Wilog.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [Nokia.PCSync] C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe /NoDialog (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [Nokia.PCSync] C:\Program Files\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe /NoDialog (User 'Default user')
O4 - Startup: CCC.lnk = ?
O4 - Startup: OpenOffice.org 2.2.lnk = C:\Program Files\OpenOffice.org 2.2\program\quickstart.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O4 - Global Startup: NETGEAR WN111 Smart Wizard.lnk = C:\Program Files\NETGEAR\WN111\wn111.exe
O4 - Global Startup: Opdateringsagent.lnk = ?
O4 - Global Startup: SetPointII.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: Add to Windows &Live Favorites - http://favorites.live.com/quickadd.aspx
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\PROGRA~1\Java\JRE16~4.0_0\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\PROGRA~1\Java\JRE16~4.0_0\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O13 - Gopher Prefix:
O15 - Trusted Zone: *.danskebank.dk
O16 - DPF: {5F3E7209-53A0-4C2E-8648-E3E4551FEB9A} (MLauncherUSA Class) - http://www.netgame.com/download/mglauncherusa.cab
O16 - DPF: {C9386579-3C0F-4713-82C6-5BA8088C7C8D} (Windows Live SkyDrive Upload Tool) - https://secure.shared.live.com/Pa6vGqB728AxD-ckvrPc0A/etc/Microsoft.Live.Folders.RichUpload.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{6A399C3A-E59D-4C1F-9F01-64619758872C}: NameServer = 80.251.192.244 80.251.192.245
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.DLL
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Ati External Event Utility - ATI Technologies Inc. - C:\Windows\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\Windows\system32\CTsvcCDA.exe
O23 - Service: CT Device Query service (CTDevice_Srv) - Creative Technology Ltd - C:\Program Files\Creative\Shared Files\CTDevSrv.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logitech\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: PLFlash DeviceIoControl Service - Prolific Technology Inc. - C:\Windows\system32\IoctlSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe

--
End of file - 11328 bytes
Avatar billede reinelt Nybegynder
11. oktober 2008 - 16:06 #9
jeg kan ikke se noget men er ikke ekspert i hijack.
vejmand: kan du hjælpe her?
Avatar billede vejmand Juniormester
11. oktober 2008 - 18:29 #10
Desvæære nej, jeg har ikke forstand på at tyde HJT-log.

vama >> Har du prøvet DrDelete?
Avatar billede vama Nybegynder
11. oktober 2008 - 20:01 #11
>vejmand . Jeps. Gav ikke noget resultat. Den fil der skulle slettes kunne ikke findes.
Det er som om den ikke eksisterer. Selve ikonet til filen ligner os bare en tom side.
Meget mærkeligt
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2008 - 20:17 #12
Loggen er ren.

vama - næste gang du skal have hjælp er det vigtigt at du gør 100% som vi skriver!
Det der blev fjernet med malware ville være interessant at vide hvad var da det kunne have hjulpet på vej...

Karise gav dette tip i anden tråd:

-- Hent Avenger her:
http://swandog46.geekstogo.com/avenger.zip

-- Pak Avenger-programmet ud og dobbeltklik på avenger.exe

-- Der dukker et vindue op, hvor du skal kopiere indholdet mellem ~~~ skrift ind:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Files to delete:

Folders to delete:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Under linien [Files to delete:] skrives den FULDE STI til filen; incl den's FULDE NAVN.
Et eller andet i retning af C:\User\ ....... \Desktop\dinFil.

-- Klik på EXECUTE - og la' PC'en selv genstarte.

-- Efter genstarten vil der dukke et notepad-vindue op, med en log for Avengers handlinger. Den må du gerne lægge ind i dit næste svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2008 - 20:17 #13
C:\User\ ....... \Desktop\dinFil er eksempel!!!
Avatar billede vama Nybegynder
11. oktober 2008 - 21:12 #14
Sorry for ikke at ha læst det hele igennem første gang :(
Det her er hvad Avenger skrev...

//////////////////////////////////////////
  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows NT 6.0 (build 6001, Service Pack 1)
Sat Oct 11 20:44:09 2008

20:44:09: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows NT 6.0 (build 6001, Service Pack 1)
Sat Oct 11 20:51:34 2008

20:51:34: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows NT 6.0 (build 6001, Service Pack 1)
Sat Oct 11 20:52:03 2008

20:52:03: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows NT 6.0 (build 6001, Service Pack 1)
Sat Oct 11 20:52:24 2008

20:52:24: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows NT 6.0 (build 6001, Service Pack 1)
Sat Oct 11 20:55:28 2008

20:55:28: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows NT 6.0 (build 6001, Service Pack 1)
Sat Oct 11 20:57:57 2008

20:57:57: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

Logfile of The Avenger Version 2.0, (c) by Swandog46
http://swandog46.geekstogo.com

Platform:  Windows Vista

*******************

Script file opened successfully.
Script file read successfully.

Backups directory opened successfully at C:\Avenger

*******************

Beginning to process script file:

Rootkit scan active.
No rootkits found!

Error:  could not open folder "C.\Users\Torsten\Desktop\Downloads\Bad Files"
Deletion of folder "C.\Users\Torsten\Desktop\Downloads\Bad Files" failed!
Status: 0xc000003a (STATUS_OBJECT_PATH_NOT_FOUND)
  --> bad path / the parent directory does not exist

Completed script processing.

*******************

Finished!  Terminate.
Avatar billede vama Nybegynder
11. oktober 2008 - 21:20 #15
Der var lige et forsøg mere...
Logfile of The Avenger Version 2.0, (c) by Swandog46
http://swandog46.geekstogo.com

Platform:  Windows Vista

*******************

Script file opened successfully.
Script file read successfully.

Backups directory opened successfully at C:\Avenger

*******************

Beginning to process script file:

Rootkit scan active.
No rootkits found!

Error:  file "C:\Users\Torsten\Desktop\Downloads\Bad Files\[TorrentReactor.to] - Megaherz.torrent" not found!
Deletion of file "C:\Users\Torsten\Desktop\Downloads\Bad Files\[TorrentReactor.to] - Megaherz.torrent" failed!
Status: 0xc0000034 (STATUS_OBJECT_NAME_NOT_FOUND)
  --> the object does not exist

Completed script processing.

*******************

Finished!  Terminate.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2008 - 22:31 #16
PÅ den igen!

Dobbelttjek at du skriver rigtigt denne gang.
Hele stien og skriv det korrekt...

Fejl: C.\Users\Torsten\Desktop\Downloads\Bad Files
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2008 - 22:33 #17
Du skal læse hvad jeg skriver...

Stien er hen i retning af C:\Brugere\Torsten\Skrivebord\Downloads\Downloads.

Husk _HELE_ stien inkl. filnavn
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2008 - 22:36 #18
Stien du skal slette må være C:\Brugere\Torsten\Skrivebord\Downloads for man gemmer ikke på skrivebordet :)
Avatar billede vama Nybegynder
11. oktober 2008 - 23:02 #19
Nu har jeg været på den igen.
Det ligner bare til forveksling det samme som den skrev før.
Som jeg også skrev før, så ser det ud som om filen ikke eksisterer mere, men der ligger stadigvæk et ikon/oplysninger  tilbage i mappen.

Logfile of The Avenger Version 2.0, (c) by Swandog46
http://swandog46.geekstogo.com

Platform:  Windows Vista

*******************

Script file opened successfully.
Script file read successfully.

Backups directory opened successfully at C:\Avenger

*******************

Beginning to process script file:

Rootkit scan active.
No rootkits found!

Error:  file "C:\Users\Torsten\Desktop\Downloads\Bad Files\[TorrentReactor.to] - Megaherz.torrent" not found!
Deletion of file "C:\Users\Torsten\Desktop\Downloads\Bad Files\[TorrentReactor.to] - Megaherz.torrent" failed!
Status: 0xc0000034 (STATUS_OBJECT_NAME_NOT_FOUND)
  --> the object does not exist

Completed script processing.

*******************

Finished!  Terminate.
Avatar billede vama Nybegynder
02. november 2008 - 17:08 #20
Nu har jeg lavet en ny installation, så problemet har løst sig selv :)
Takker for inspirationerne