Avatar billede killerdvd Nybegynder
10. oktober 2008 - 14:55 Der er 4 kommentarer

Turbo Cache RAM

Hej alle,

Jeg har en Dell Latitude D830 -
Specs er:
Intel Core 2 Duo Centrino 2.0Ghz
4GB RAM + 1GB Turbo Cache RAM
120GB SATA 3

Her kommer problemstillingen: Jeg kører naturligvis vista (32bit) men jeg mærker ingen forskel når der er det ekstra turbo cache ram i. Er der nogen der har nogen erfaringer med hvordan man kan optimere systemet, så den bedre kan udnytte det TC ram? Eller er det bare fup og fidus at det angiveligt skulle hjælpe i både opstarts hastighed og general performance?

Ku det evt. hjælpe hvis jeg kører med en 64 bit vista istedet da 32 bit ikk kan udnytte mere end 3GB alligevel?
Avatar billede peet-49 Novice
10. oktober 2008 - 15:02 #1
De bliver tilføjet efter forbrug.
Avatar billede peet-49 Novice
11. oktober 2008 - 08:43 #2
SP1 til vista klarer måske problemet.
Avatar billede killerdvd Nybegynder
11. oktober 2008 - 18:08 #3
Jeg har kørt hæftige benchmark tests og scoren er ikk så påvirket..
SP1 har ikk hjulpet på nogen måde.
Avatar billede killerdvd Nybegynder
11. oktober 2008 - 18:09 #4
hov, hvor kom det "så" fra*