Avatar billede mrode Nybegynder
10. oktober 2008 - 08:03 Der er 2 kommentarer

Sende filer og beskeder til telefoner via bluetooth automatisk

Hej

Hvis jeg gerne vil kunne sende en besked og fx. mp3 fil til alle mobiltelefoner i et bestemt område (musikspillested), hvordan kan det så lade sig gøre? Jeg ved godt de selvfølgelig skal godkende selve overførslen, men alle der har aktiveret bluetooth på deres mobiltelefon skal tilbydes fx. en singel på kunsteren der optræder.

Altså hvilket hardware og software skal man bruge for at lave sådan en service?
Avatar billede mrode Nybegynder
21. december 2008 - 19:57 #1
Slet ingen der har et forslag til hvordan det kan lade sig gøre?
Avatar billede johansen01 Nybegynder
23. september 2009 - 19:03 #2
Selvom den er gammel tråden, vil jeg meget gerne vide dette også. Jeg kan simpelthen ikke finde noget om hvad man skal gøre