Avatar billede michaeljm Nybegynder
10. oktober 2008 - 01:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

2 eksterne skærme til en bærbar?

Hej,

Jeg har en bærbar med 1xVGA og 1xHDMI. Vil det være muligt at udvide sit "skrivebord" med 2 skærme(1 på hver side af den bærbar computer.) Eller kan VGA og HDMI ikke arbejd' sammen?
Er der andre muligheder for at få tilsluttet 2 ekstra skærme til computeren?
Avatar billede palle_pirat Nybegynder
10. oktober 2008 - 04:38 #1
Kan du fortælle hvilke grafikkort der sidder i? Som udgangspunkt er det er muligt, men det kommer an på hvad for noget hardware der benyttes til at afvikle skærmene.
Avatar billede peet-49 Novice
10. oktober 2008 - 07:56 #2
Avatar billede michaeljm Nybegynder
10. oktober 2008 - 10:34 #3
palle_pirat: Det er et Nvidia Geforce 8600M GT som sidder i min bærbar.
peet-49: Virker disse med Win vista, har ikke fundet nogle som gør umildbart.
Avatar billede peet-49 Novice
10. oktober 2008 - 10:37 #4
michaeljm-> Den er vista kompatibel.
Avatar billede peet-49 Novice
10. oktober 2008 - 10:44 #5
Det står også under oplysningerne på siden.
Avatar billede michaeljm Nybegynder
10. oktober 2008 - 11:46 #6
arh okay mig der var lidt for hurtigt. Men det vil jo være bedst hvis jeg kunne slippe for at betale for de 470,- hvis min HDMI port kan bruges?
Avatar billede michaeljm Nybegynder
11. oktober 2008 - 00:24 #9
Vil det være muligt med Matrox DualHead2Go at sætte en skærm på hver side af sin bærbar, eller vil det kun være som det ses på billedet(2 ekstra skærme ved siden af hinanden)?
11. oktober 2008 - 07:47 #10
Jeg har to store fladskærme (22") + bærbaren's egen skærm (15") fuldt aktive hele vejen igennem...

Jeg ka' også lukke bærbarens skærm og kun bruge de to externe...
28. oktober 2008 - 16:15 #11
<michaeljm>: Skal du vide mere ?