Avatar billede ranukel Nybegynder
09. oktober 2008 - 19:55 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Dansk eller engelsk Vista

Jeg er ved at installere styresystem på en ny bærbar og har der muligheden for at vælge mellem dansk og engelsk Vista er der nogen grund til at foretrække en engelsk version i forhold til en dansk version, den version jeg ikke vælger vil blive slettet fra installationsdrevet af installationsprogrammet.
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2008 - 19:58 #1
ja der en.
du er dansk og må vel være bedre til det sprog så hvorfor bruge det engelske hvis du ikke skal samarbejde på samme pc med udlændinge.

m.v.h
Avatar billede hmortensen Nybegynder
09. oktober 2008 - 20:09 #2
Personligt bruger jeg engelsk OS, da mange programmer er engelske alligevel, og smider sig i contextmenu osv., hvor det ser dumt ud med blandet sprog.

Men ellers er det vel blot smag og behag.

Og så får man nok opdateringer lidt før på engelsk, med mindre de er blevet bedre til at få opdateringer ud til alle sprog på en gang.
Avatar billede ranukel Nybegynder
09. oktober 2008 - 20:38 #3
Takker for kommentarer :)

Jeg tager den danske version.
Send gerne svar for point
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2008 - 21:32 #4
ok --svar
Avatar billede hmortensen Nybegynder
10. oktober 2008 - 20:31 #5
Og et her fra :)