Avatar billede ranukel Nybegynder
09. oktober 2008 - 15:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af flersidet pdf i PhotoShop CS

Er det muligt at sætte flere psd filer (lavet i A4 størrelse) sammen i en pdf fil, i PhotoShop eller er der en anden måde jeg kan lave min pdf fil på?
Avatar billede falster Ekspert
09. oktober 2008 - 15:06 #1
Med PhotoShop ved jeg ikke.

Men dette nyttige freeware - PDFTK Builder - kan mange ting med pdf'er, også samle flere i én. Tag "Full installation (includes PDFTK ver 1.41)" et stykke nede på siden.

http://www.angusj.com/pdftkb/
Avatar billede ranukel Nybegynder
09. oktober 2008 - 19:49 #2
Takker for kommentar :)

Den er nu downloaded
send gerne svar for point
Avatar billede falster Ekspert
09. oktober 2008 - 23:24 #3
Gerne :-)