Avatar billede sumstar Nybegynder
13. december 1999 - 21:15 Der er 19 kommentarer

200 point!!! for at finde den billigste flybillet

Hvilket flyselskab/rejsebeuro er billigst hvis man skal flyve fra kaastrup lufthavn til Madras i indien.
(Der skal helst være en ca. pris og et link til det pågælende sted hvor flybilleten kan købes, afrejsen sker i uge 6 og der må gerne være mellemlandinger undervejs)
Avatar billede thoeger Nybegynder
13. december 1999 - 21:37 #1
www.travelmarked.dk er det billigst som jeg lige ser det vist 5845 kr + afgifter som man ikke ved, men det er nok ca 250 kr.
Avatar billede sumstar Nybegynder
13. december 1999 - 21:54 #3
Prøv og hør her thoeger din taber!!! prisen skal ned under 4000 kr inkl. afgifter før det overhovet har relevans for mig.(Genem kilroy koster det ca. 3500 kr for en enkel bilet)
Avatar billede sumstar Nybegynder
13. december 1999 - 21:56 #4
Det er helt fint at i giver links til steder med billige flypriser men giv også et prisoverslag fra stedet ellers får i ikke nogen point
Avatar billede justincase Nybegynder
13. december 1999 - 22:19 #5
Prøv lige at høre her engang. Du cross-poster, hvilket du sikkert har set ikke er vellidt herinde.

Og så sviner folk til som prøver at hjælpe dig.

Du tigger jo lige frem om at blive flamet.
Avatar billede spacey Nybegynder
13. december 1999 - 22:34 #6
Sumstar>>>> I mit link kan du få det for 3220 for en enkl. billet!

/Spacey
Avatar billede thoeger Nybegynder
13. december 1999 - 23:16 #7
Min er er altså retur!! Og derinde ligger de også på 3220 for en enkelt hvis du gad at få smidt din tilsyndeladende fede røv derind....taber selv!
Avatar billede larsomania Nybegynder
14. december 1999 - 08:58 #8
Du kan flyve med SK for 3325 retur. Det kræver at du overholder deres Jackpot regler, og billetten kan ikke ændres eller refunderes.

Kan købes i ethvert IATA rejsebureau.
Avatar billede larsomania Nybegynder
14. december 1999 - 08:58 #9
Prisen 3325 er 3100 for billetten og 225 i lufthavnsskatter
Avatar billede larsomania Nybegynder
14. december 1999 - 09:02 #10
Endnu billigere... IB (Iberia) - 1655 retur. (jeg har taget ud 15 JAN og hjem 25 JAN) på economy. Igen fra CPH til MAD retur. Inklusive skatter og afgifter.

Billetten skal udstedes omgående, kan ikke ændres eller refunderes.

Igen - købes i ethvert IATA rejsebureau.
Avatar billede sumstar Nybegynder
14. december 1999 - 09:51 #11
Til larsomania: hvad fik man for de 1655 kr og kan du give et link til det sted hvor prisen står.

Avatar billede sumstar Nybegynder
14. december 1999 - 09:55 #12
Jeg har kun brug for en enleltbilet ned til madras, for jeg flyver videre til asien derfra. Derfor er jeg kun interesseret i hvor jeg finder den billigste enkeltbilet fra københavn til
Madras.
Avatar billede sumstar Nybegynder
14. december 1999 - 10:06 #13
Vedrøende flybilleten: den skal bare være så billig så muligt og det gør ikke noget hvis der er mellemlandinger undervejs.
Når i angiver en pris så angiv den med alle omkostninger inkl lufthavnskatter og ligende.
Avatar billede sumstar Nybegynder
14. december 1999 - 10:12 #14
Hallo!!! jeg skal til Madras i Indien og ikke til Madrid i spanien
Avatar billede thoeger Nybegynder
14. december 1999 - 14:20 #15
ja det har vi fattet, og vi håber at du bliver der, og at de ikke har adgang til Internettet så vi kan blive fri for at høre på dine latterlige kommentar..
På forhånd tak!
Avatar billede spacey Nybegynder
15. december 1999 - 23:39 #16
Hvad med at acceptere????
Avatar billede sumstar Nybegynder
16. december 1999 - 22:24 #17
jeg er endnu ikke helt tilfreds med den billiste biletpris
Avatar billede spacey Nybegynder
17. december 1999 - 00:44 #18
Men hvis dette er det billigste du får!!!

Det kan godt være at den IKKE er billig nok, men hvis det er den pris det koster så lev med det!
Avatar billede wizard28 Nybegynder
02. januar 2000 - 13:22 #19
Hvis du kender en i det land som du rejser til, så er det mange gange muligt at købe billetten billigere på den måde.
Indien vil du nok kunne spare 25% hvis du køber den der. Prøv det.