Avatar billede webmasterpxp Nybegynder
07. oktober 2008 - 19:46 Der er 6 kommentarer

Gratis WebHotel

Hey
Jeg har søgt og søgt men kan ikke finde det rigtige
jeg søger et ->Gratis<- Webhotel med
- PHP
- MySQL
- Mindst 5-10 MB plads
- ingen reklamer tak
Avatar billede webmasterpxp Nybegynder
07. oktober 2008 - 19:47 #1
Med Reklamere mener jeg ads dx
Avatar billede zips Juniormester
07. oktober 2008 - 20:01 #2
Her er et gratis http://www.domaindirect.dk/ og uden reklamer :)
Avatar billede webmasterpxp Nybegynder
07. oktober 2008 - 20:54 #3
Med Php :D?
Avatar billede zips Juniormester
07. oktober 2008 - 21:05 #4
Ja med PHP som der jo er med...
Avatar billede webmasterpxp Nybegynder
08. oktober 2008 - 17:52 #5
Hvordan opretter man et Webhotel,
når jeg skal til at oprette siger den ''Vælg Domæne'' men det koster penge at vælge et -.-

- Mail mig eller tilføj mig på msn (semorten@hotmail.com)

- WebMasterPxP
Avatar billede zips Juniormester
08. oktober 2008 - 20:20 #6
Hvis du ikke har et domæne navn skal du købe et, hos domaindirect koster dk domæne 63 kr at oprette og 36 kr for et års afgift, de søger for at købe et domæne navn af dk-hostmaster til dig, dette har intet med selve webhotellet at gøre, men du skal have et domæne navn for at få et webhotel, den pris du skal give er for dit domæne navn og du kan flytte det til et andet webhotel som det passer dig, dvs. at det er et beløb du betaler en gang og derefter skal du betale en fast afgift til dk-hostmaster som du har købt dit domæne navn af.

Det vil sige at webhotellet er gratis, men når du ikke har et domæne navn skal du købe det og det koster lidt kr.

Håber det giver mening :)