Avatar billede farouche Nybegynder
07. oktober 2008 - 13:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hosted Webshop

Hej

Jeg skal igang med at lave en webshop, som skal ha de gængse funktioner som, varestyring, kundestyring, ordrestyring og den slags samt OnLine betaling.

Vil ha rimelige gode muligheder for tilpaswning af design via css skins eller lignende så shoppen ikek ligner alle de andre.

Vil ha en hosted løsning og mit budget er omkring 1000 ,- pr md. +/-

Nogen der har et godt råd til hvilken shopløsning jeg bør gå efter?

På forhånd tak.
Avatar billede keysersoze Guru
07. oktober 2008 - 13:48 #1
dandomains løsning hører til blandt de klart bedre - den har selvfølgelig sine fejl, men har man godt styr på sin css kan det sagtens lade sig gøre at lave noget anderledes. Du kan evt prøve en demo hos dem så du har noget at vurdere det ud fra.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
07. oktober 2008 - 20:44 #2
Prøv at kig på den fra Wannafind.
http://www.wannafind.dk/webshop.htm
Avatar billede farouche Nybegynder
07. oktober 2008 - 22:47 #3
Tak for det.

Har faktisk seriøst overvejet DanDomain med eSeller webshop fra ScanCommerce som et alternativ.

Nogen der evt. kan vurdere de to i forhold til hinanden ?

Synes måske DanDOmain virker som om den er noget nemmere at gå til for en bruger der skal administrere varer, kunder og ordrer.
Avatar billede keysersoze Guru
08. oktober 2008 - 17:11 #4
scancommerce kender jeg kun meget lidt til ud fra at den formentlig bygger over oscommerce - og den kan du i teorien måske betale dig fra at få sat op og så kører den gratis fremover (dog vil scancommerce selvfølgelig ikke være 100% = oscommerce) - så en sammenligning herfra vil ikke give nogen mening.
Avatar billede keysersoze Guru
04. november 2008 - 09:51 #5
lukketid?