Avatar billede hans_henrik Nybegynder
07. oktober 2008 - 10:38 Der er 4 kommentarer

Remote Desktop fejler.

Vi har en række Windows 2003 servere, som alle er sat op til at understøtte Remote Desktop.
En af disse servere bliver dog ved med at fejle, der kommer ingen fejl når man laver en connect, den skriver bare connecting og et øjeblik efter disconnecting.
Hvis vi booter serveren virker det igen i 1 til 2 dage og så kommer samme fejl igen.
Der er ingen fejl i eventlog på serveren.
Avatar billede zilent Nybegynder
18. oktober 2008 - 00:34 #1
Er det en multihomed maskine (altså med flere netkort og netværk)?

Har du ikke nogle events i Event Viewer som vi kan gå efter?

Jakob H. Heidelberg
MVP:Enterprise Security

http://www.it-experts.dk
Dit personlige netværk til viden om IT
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
20. oktober 2008 - 08:47 #2
Hej Zilent.

Det er ikke en multihomed maskine, og jeg kan ikke finde fejl i eventloggen der har en sammenhæng med dette.

Hans Henrik Paulsen.
PS. Vær opmærksom på jeg siden har opdaget endnu en fejl og mistænker en sammenhæng: http://www.eksperten.dk/spm/849326
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
20. oktober 2008 - 11:30 #3
Jeg har nu opdateret til nyeste version af Broadcom driver på serveren og det ser ud til at det løste problemet.
Opdateringen genstartede begge netkort (kun det ene anvendes) og derefter virkede alt igen.
Vi ser lige tingene and i 2 uger og hvis fejlen ikke genopstår vil acceptere jeres svar.
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
23. oktober 2008 - 10:54 #4
Fejlen opstod desværre igen efter driver opdatering.
Vil forsøge med andet NIC.