Avatar billede tbuch Juniormester
26. juni 2001 - 18:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

villig bundkort søges af viril Pentium II

Jeg har lige fået fat på et bundkort med en PII CPU. Så vidt vides virker CPU´en helt fint. men bundkortet er stået af på en eller anden måde. Nu er det, jeg gerne ville være sikker, inden jeg køber et nyt (brugt) bundkort til processoren. Så er der nogen i Københavns området, der har et bundkort og lysten til at få besøg af undertegnede til en gang CPU-afprøvning, så kan du ganske let \"besvare\" dette \"Spørgsmål\" og hente et par point hjem.
T-buch.
Avatar billede miroba Nybegynder
26. juni 2001 - 18:34 #1
Jamen, du skal da være hjertelig velkommen hos mid, hvis ikke det er for lanft væk. (Ølstykke)
(Har 2xpentium3+1pentium2.
Skriv til
erlingbach@ofir.dk
hvis nødvendigt.
Ellers held og lykke med det.
Avatar billede sting Nybegynder
26. juni 2001 - 23:51 #2
Har du testet dine ram??
Avatar billede miroba Nybegynder
27. juni 2001 - 01:33 #3
Ja, og de fejler ikke noget.
Avatar billede tbuch Juniormester
09. juli 2001 - 20:17 #4
Nå det bliver slet ikke aktuelt. Men det mindste jeg kan gøre er vel at give dig nogle point for din velvillighed. Tak for det
Avatar billede miroba Nybegynder
09. juli 2001 - 21:31 #5
Skulle det være en anden gang :)