Avatar billede ravnborg Nybegynder
03. oktober 2008 - 22:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

preload lyd

På min side er jeg ved at lave nogle knapper, hvor der afspilles en lydfil, når man trykker på dem. Det virker i grunden fint, men når man trykker på knapperne, skal siden lige hente lydfilen først, og det tager lang tid.

Kan man ikke preloade en lydfil, så den ligger klar når den skal bruges?
Avatar billede chrisbookwood Nybegynder
03. oktober 2008 - 23:30 #1
Bare lige ud fra en hurtig tanke, ville jeg sige det var muligt hvis du smed nogen embed-tags ind der afspillede lydfilerne med en volume på 0... Så vil de nemlig være catched og klar til når knapperne trykkes på.
Avatar billede ravnborg Nybegynder
05. oktober 2008 - 01:21 #2
Det virker.

Opret bare et svar
Avatar billede chrisbookwood Nybegynder
05. oktober 2008 - 09:29 #3
Det er jeg glad for det gør:)