Avatar billede makke Nybegynder
03. oktober 2008 - 20:20 Der er 8 kommentarer

bib under opstart og sort skærm

er vist løbet ind i en stime af problemer ,nå men har en hp dv 9000 pavillion bærbar der under opstart siger et langt bib derefter 2 korte .den ser ud til ellers at boote godt nok men der er sort skærm.nogen der ka hjælpe.
Avatar billede showsource Seniormester
03. oktober 2008 - 20:31 #1
Hvis ikke jeg husker forkert, er det dit skærmkort der er fejl på, ved et langt og to korte bip.
Kan evt. være forkert isat.
Avatar billede makke Nybegynder
03. oktober 2008 - 20:37 #2
uha det lyder dyrt ,men har ikke rodet med dyret . prøver lige en håndspålæggelse.
Avatar billede strikemusic Nybegynder
03. oktober 2008 - 20:51 #3
ÅH ro på nu tjek lige hvilken bios der er i dyret og kik så her
http://www.pcguide.com/ts/x/sys/beep/index-i.htm
Avatar billede haverslev Novice
03. oktober 2008 - 21:01 #4
Prøv at lave en "load default settings" eller en "load optimizes settings" i bios

Tryk på enten F1, F2 eller DELETE knappen for at komme i bios
Nå du er kommet derind, så står der nede i bunden. f.eks tryp på F9 for load default... osv. og derefter skal du trykke på F10 for at gemme med et tryk på "Y" for at gemme og genstarte

Kan også gøres med "sort" skærm - du trykke blot på tasterne og venter et øjeblik, før du taster på næste osv.
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2008 - 21:07 #5
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2008 - 21:26 #6
Avatar billede makke Nybegynder
03. oktober 2008 - 22:07 #7
efter studie af koder jae video defekt .kan ikke  lave en load default settings.såe update dyret må til rep..
Avatar billede strikemusic Nybegynder
03. oktober 2008 - 22:43 #8
Kommer i tanker om at jeg havde en sådan fætter der gjorde det samme Jeg kontaktede HP hotline og der var kun en ting at gøre at sende den ind til rep. Så jeg håber du har garanti på den (2år) de skiftede motherboardet og den blev ok igen.