Avatar billede daffydk Nybegynder
26. juni 2001 - 17:24 Der er 10 kommentarer

ASP under redhat 7.1

Hmm kan man køre asp under linux eller kan det ikke lade sig gøre
Hvis det kan hvilket program skal jeg så ha fat i ??
DaffyDK
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2001 - 17:26 #1
Det kan du godt

meen mener de programmer koster penge.

Du kan bla. bruge chiliasp

www.chiliasp.com
Avatar billede darkside Nybegynder
26. juni 2001 - 17:28 #2
Ja du kan godt køre ASP på en linux, men tag et godt råd.!
Lad være, hvis du ikke vil genstarte hele tiden, se bare på freepaq..!

/DarkSide
Avatar billede daffydk Nybegynder
26. juni 2001 - 18:04 #3
Takker for svar
Jeg fandt et program der hedder instant asp jeg lige vil prøve og jo jeg har nemlig osse hørt at freepaq går ned hele tiden men ok jeg prøver og lykkedes det ikke bruger jeg sku bare en gang php hmmmm
Avatar billede lbhansen Nybegynder
26. juni 2001 - 21:00 #4
hvis du har valgt platform, så ville jeg kaste mig over php med det samme:)
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. juni 2001 - 09:30 #5
Du bør vælge PHP og MySQL. ASP er en MS ting, der ikke virker overbevisende på linuxplatformen. PHP og MySQL er både robust og hurtig.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede darkside Nybegynder
27. juni 2001 - 09:36 #6
daffydk>>Et godt sted at starte hvis du vil igang med PHP/Mysql er www.webcafe.dk :)
Avatar billede netsjov Nybegynder
30. juni 2001 - 20:12 #7
instant asp , hvor fandt du det
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
01. juli 2001 - 22:57 #8
Det vil jeg også godt vide ..
Avatar billede netsjov Nybegynder
02. juli 2001 - 00:15 #9
Jeg prøvede lige at søge på google (Nettets pt bedste søgemaskine) om fandt http://www.halcyonsoft.com
som laver instanr asp. Man kan downloaden den gratis hvis du bruger linux, så nu skal jeg til at kikke på om det er noget der kan bruges.
Avatar billede daffydk Nybegynder
25. juli 2003 - 23:41 #10
Shit
Instant ASP var gratis
MEN det er den ikke mere
Sorry guys