Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
26. juni 2001 - 17:22 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Chat

Hejsa

Er der en her som vil sætte en chat op for mig?! Chatten er til den danske Savage Garden fanside, Savage-garden.dk! Jeg har ikke mulighed for selv at hoste den, så jeg håber på at kunne ligge på jeres server. Chatten skal kunne følgende:

Lave smileys
Kick´e folk
Logge hvad folk skriver
Man skal kunne oprette en bruger
og så skal skærmen \"være blank\" - altså uden tekst når man logger på, så folk der kommer på chatten ikke kan se det som en eller anden skrev på chatten for et døgn siden.

Kan nogen klare det?

Med venlig hilsen
Rasmus Lind, Savage-Garden.dk

Ps. Det skal være en reklamefri chat! Du vil dog få en tak + et link til din side på vores takkeside :o).
Avatar billede $noopdogg Nybegynder
26. juni 2001 - 17:23 #1
hvad med Feks http://hbb.dk/chat/
Avatar billede $noopdogg Nybegynder
26. juni 2001 - 17:23 #2
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
26. juni 2001 - 17:29 #3
Tjah, muligvis! Bare i sort hvid, og en side hvor man kan oprette en bruger. En ny overskrift (Savage Chat) og så kun 1 rum!
Avatar billede $noopdogg Nybegynder
26. juni 2001 - 17:30 #4
Ahaha :-) Ned trapning...Jeg skal se hvad jeg kan klare
Avatar billede darkside Nybegynder
26. juni 2001 - 17:31 #5
Jeg har en Perl Chat til at ligge hvis det var noget?

den ligger på http://www.udstillingssystem.dk/chat/
Der skal rettes et par små ting men ellers virker den perfekt..
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
26. juni 2001 - 17:35 #6
Darkside: Den er også fed! MEN! Hvordan opretter jeg en bruger + at den skal slette den tekst som andre brugere har skrevet - altså sådan at når en ny bruger logger på, kan vedkommende ikke se hvad de andre brugere har skrevet før han kom - hvis du ved hvad jeg mener.
Avatar billede darkside Nybegynder
26. juni 2001 - 17:37 #7
Ah, det gør chatten selv, altså det med at slette tekst, den er bare ikke blevet passet i laaang tid så det er derfor den ser lidt halv ud.!

Du kan kigge i hjælpen til chatten der kan du se hvordan du kan registre et brugernavn..
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
26. juni 2001 - 17:45 #8
OKay! Men kan du ikke lave det dér med brugernavn lidt tydeligt?! Og så sådan at jeg kan bestemme hvem der skal være admins!
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
26. juni 2001 - 17:47 #9
:o)
Avatar billede darkside Nybegynder
26. juni 2001 - 17:48 #10
Admin funktionen er lavet..
Avatar billede darkside Nybegynder
26. juni 2001 - 17:51 #11
Men husk lige at den er lavet i 98 sååh :)
Avatar billede darkside Nybegynder
26. juni 2001 - 17:53 #12
mosegris.dk>>Har du ICQ?
Så kan vi snakke videre der.!
Avatar billede darkside Nybegynder
26. juni 2001 - 18:00 #13
Mit nr er 11940927
kontakt mig evt der.!
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
01. juli 2001 - 19:17 #14
Jeg har ikke ICQ!
Kan du smide en BETA online??
Avatar billede darkside Nybegynder
01. juli 2001 - 20:44 #15
Beta på scanpc.dk/chat/
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
02. juli 2001 - 12:44 #16
Tak!
Kigger lige :o)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
02. juli 2001 - 12:45 #17
Jamen hvordan opretter man en profil - og hvad er adressen til admin-interfacet??
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
27. august 2001 - 16:36 #18
Lukker - chatten blev aldrig færdig :o/