Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
02. oktober 2008 - 13:46 Der er 4 kommentarer

Mørk skærm på MacBook

Hej

Her på det seneste er skærmen på min MacBook blevet noget mørk. Når jeg går ind i display og vil rette på "brightness" så går skærmen i sort lige med det samme når jeg klikker med musen på knappen til brightness. Jeg har en fornemmelse af at det er sket efter en opdatering fra Apple men er ikke sikker. Nogen der har en ide ?
Avatar billede Jensen DK Novice
02. oktober 2008 - 13:49 #1
Når skærmen er gået i sort, kan du så ane billeder på skærmen når du holder den op mod noget lys?
Avatar billede Jensen DK Novice
02. oktober 2008 - 13:51 #2
Hvis ja så er det nok dit backlight der er ved at stå af.
Avatar billede nwt Nybegynder
27. november 2008 - 22:26 #3
Kan det være at du har skruet ned for brightness uden at lægge mærke til det? Tryk lige F2 gentagne gange....
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2008 - 06:38 #4
Sker der noget her? maxmuldjord hvad med lige at være med i det spørgsmål som du har stillet, ellers så luk det.