Avatar billede svenrus Novice
02. oktober 2008 - 09:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer "fryser fast"

Jeg kører nu med WVista Premium og oplever gang på gang at skærmen fryser når jeg går fra et link til et andet. Jeg har prøvet deres problemløsningsprogram, blot for igen og igen at få besked om at der "på nuværende tidspunkt ikke findes en løsning".
  Er det min Pc, WVP eller IE den er gal med ?
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2008 - 10:17 #1
er det opdateret og her mener jeg hos microsoft via update.

det kan være indtil mange ting der gør det - vira -spyware men som også bare en activex der ikke  virker 100%.

der findes et gratis program der kan teste om du har spyware på maskinen.

http://www.malwarebytes.org/

og det andet du også kan bruge er
spybot search and destroy

http://fileforum.betanews.com/detail/Spybot_Search_and_Destroy/1043809773/1

jeg slår altid teatimer fra under install. den kan godt genere dig hvis du ikke er ferm til programmet.

der er også programmet der er gratis på dansk fra iobit

adwanded windowscare personal

du skal selv opdatere det inden brug under funktioner opdater.

det renser din pc for skidt og møg ligesom ccleaner men jeg syntes det er mere sikkert.

husk at vælge dansk til slut.

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download

m.v.h
Avatar billede nva Praktikant
02. oktober 2008 - 11:11 #2
Hvis du har for meget 'link-scanner/worm-radar' og lignende programmer igang som i fx. AVG, så tror jeg at det kan være grunden.
Avatar billede brynil Nybegynder
02. oktober 2008 - 14:49 #3
Jeg har samme problem. Med IE8-UK. En bug.
Avatar billede svenrus Novice
02. oktober 2008 - 18:15 #4
Jeg kører IE7 og da jeg prøvede 8'eren blev min netbankforbindelse afbrudt. Så den afinstallerede jeg igen.
Jeg kører kun Microsofts sikkerhedsprogram og Norton.

  Men jeg hørte i starten om Vista at de havde "barndomsproblemer" ell.lgn. og det forstod jeg sådan at vi måske her taler om det samme som skete i sin tid med WinMillenniun ?
Avatar billede thaipoulsen Nybegynder
03. oktober 2008 - 09:53 #5
undskyld jeg siger det Norton er et skidt program,
det er meget svaart at afinstallerer hvis man skulle finde paa at udskifte det med et andet virusprogram, det er bare hvad jeg har oplevet.
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2008 - 16:50 #6
http://www.ncsu.edu/antivirus/downloads/winvista-sav10.php

brug de her hvis du vil af med norton.

personlig bruger jeg AVAST det er gratis på dansk .hvis du vælger den engelske verion fortælles det via lyd at du er opdateret.

http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

husk at slukke for internet mens du laver det. du kan prøve det i 60 dage og så skal du registreres på samme side du henter filen bare lidt højere oppe.
det er helt gratis og kan nøjagtig det samme som norton

http://www.avast.com/eng/home-registration.php

avast laver en ikon på skrivebord og her kan du bl.a indsætte nummeret via kopiering -mailen fra avast kommer indenfor et par minutter og det gælder i 1 år ad gangen. hvorfor ved jeg egentlig ikke.

skulle ikonen i systemtray skifte væk fra den blå farve højre klikke du på den og opdaterer den nåh ja den vej.

hvis du ikke vil skifte virus program glemmer du bare det her.
Avatar billede svenrus Novice
04. oktober 2008 - 09:36 #7
Tak for info
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2010 - 12:48 #8
svar