Avatar billede cs-gamer Nybegynder
01. oktober 2008 - 18:55 Der er 4 kommentarer

Lige formateret min computer.

Ja har lige formateret min computer for at slippe fra problemer, men allerede nu lige efter jeg har fået netkortet installeret tyder det allerede på problemer, jeg ved at stresse lidt ud p.t.
(er ikke sikker på at spørgsmålet hører til her men mit net køre sådan i nogen hak så det svært at navigere uden at miste selvkontrollen)

Så problemet er vel at få min computere updateret så den virker optimalt, har ikk windows firewall har jeg lagt mærke til. Har en pop op som siger jeg skal aktivere windows inden 30 dage men den gider ikk tage imod min kode som står på siden af min computer. har automatisk opdatering på ligner det men den gør nu heller ikk det store ser det ud til.

Ved ikke hvad jeg skal gøre så håber i kan hjælpe mig herinde.

Tak på forhånd.
01. oktober 2008 - 20:00 #1
(Under Windows 2000 Server???)
01. oktober 2008 - 20:00 #2
http://www.eksperten.dk/artikler/1104

Altså INGEN FORM FOR INTERNETFORBINDELSE undervejs ...
Avatar billede riversen Nybegynder
01. oktober 2008 - 20:44 #3
drop advarslen omkr. frakobling af internet, hvis du har en router
28. oktober 2008 - 16:17 #4
<cs-gamer>: Skal du vide mere ?