Avatar billede flemming39 Nybegynder
30. september 2008 - 21:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kaune ikke oprette mde database

Hej

Jeg får pluselig denne fejl: Kunne ikke oprette mdedatabase.

Jeg har ikke før haft problemmet er der nogen der kender denne problematik?

mvh Flemming
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2008 - 21:11 #1
er databasen i samme format som din access version.... altså er det en 2003 database lavet i access 2003 og så fremdeles... ellers virker det ikke!~)
Avatar billede flemming39 Nybegynder
30. september 2008 - 21:53 #2
ja det er samme version og jeg kan lave en mde med den forrige version, men efter at have lavet en lille ændring kan jeg pluselig ikke
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
01. oktober 2008 - 07:19 #3
Den typiske årsag til dette er at koden ikke kan compiles. Prøv at kompile og se om ikke der kommer en fejlmeddelelse du kan få noget ud af.
Avatar billede flemming39 Nybegynder
01. oktober 2008 - 07:53 #4
Ja hvor svært kan det være :-)
Mange tak for hjælpen hugo pedersen

smid et svar og få point
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
01. oktober 2008 - 09:55 #5
Jamen du kender nok ordsproget 'man kan ikke se skoven for bare træer' :-)