Avatar billede pyhta Nybegynder
26. juni 2001 - 15:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hej Eksperter

Er der en eller måske to derude der kan hjælpe mig med at lave en .MAX fil om til en .DXF  ????
Avatar billede pyhta Nybegynder
26. juni 2001 - 15:55 #1
jkfjk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. juni 2001 - 22:38 #2
Her kan du hente et plugin til max, som kan håndtere dit problem:

http://www.okino.com/press/mx110497.htm

/per
Avatar billede pyhta Nybegynder
27. juni 2001 - 08:18 #3
Jeg har ikke 3d max. Jeg har et tegneprogram der hedder Pytha og i det program kan man ikke bruge .MAX filer.Det jeg mangler er en der kan få min fil og så lave den om til en .DXF
Avatar billede desvil Nybegynder
27. juni 2001 - 08:28 #4
Hej Eksperten
Kan nogen henvise til et billigt sted hvor jeg kan få lavet en hjemmeside?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. juni 2001 - 10:42 #5
Prøv at sende filen til Speedy7@ofir.dk.

/per
Avatar billede desvil Nybegynder
28. juni 2001 - 07:36 #6
Til Hoejrup
Tak for dit svar, men min fil er for tung til at sende.
Er der nogen som kan komme hjem til privat og oprette/hjælpe med hjemmesiden?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juni 2001 - 09:52 #7
Du kan prøve at downloade følgende freeware program:

http://home.europa.com/%7Ekeithr/Crossroads/index.html

/per
Avatar billede pyhta Nybegynder
28. juni 2001 - 12:15 #8
Det er et ok program men det kan ikke læse .MAX filer og det har en tendens til at samle alle punkter i x y z punktet og det dutter ikke.
Kunne du lave den om til .DXF
Avatar billede desvil Nybegynder
28. juni 2001 - 12:26 #9
Er der ikke et Dansksproget program?
Avatar billede pyhta Nybegynder
28. juni 2001 - 12:27 #10
Jeg kan ikke finde noget.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juni 2001 - 16:49 #11
Den nye 3ds max program kan læse de gamle .max filer, og jeg kan godt prøve at få din fil oversat til DXF om et par dage.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juni 2001 - 21:56 #12
Du kan prøve en virkelig godt 3D program der hedder Strata 3D, det er faktisk helt gratis i basis versionen:

http://shop.strata.com/Product.cfm?Item=59

Du kan se og hente en masse færdige modeller på

http://www.stratacafe.com

Det er en meget brugervenligt program, der kan mange af de samme ting som 3D max. Der er godt nok
ikke indbygget et scriptsprog i programmet.

/per