Avatar billede denskalledemunk Nybegynder
26. juni 2001 - 15:46 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med CounterStrike vs. skærmbilledet

Hej. Har lige formateret og geninstalleret på min PC. Jeg har et større problem når jeg nu spiller Half-Life. Når jeg bevæger musen, er det som om markøren reagerer i \"slow-motion\", eller med andre ord; Hvis jeg rykker musen hurtigt (som man gør i dette spil), så er det som om skærmbilledet \"hænger\" før det reagerer.
Jeg kan ikke gennemskue hvad det er. Jeg bruger win98, 128 RAM, TNT2 RIVA, 7200 rpm HD, en logitech mus (den er renset)
I tillægg skal nævnes at jeg bruger StofaNet, men jeg har generelt ikke problemer med hastigheden der. Skærmbilledet \"hakker\" IKKE, som ofte er problemet hvis der er LAGS. Den reagerer derimod som om man skulle være beruset :-)
Håber der er en løsning på problemet der ude.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
26. juni 2001 - 15:48 #1
prøv nogle nye drivere til dit riva kort
Avatar billede 9876543221 Nybegynder
26. juni 2001 - 15:50 #2
hvilket motherboard har du
Avatar billede 9876543221 Nybegynder
26. juni 2001 - 15:51 #3
det kan være agp driveren
Avatar billede denskalledemunk Nybegynder
26. juni 2001 - 16:02 #4
O, jeg bruger Soltek SL-75 KV, og min processor er en Duron 600 Mhz
Avatar billede denskalledemunk Nybegynder
26. juni 2001 - 16:34 #5
Dooh! Fandt lige ud af at jeg havde konfigureret HL til at spille i Direct 3D, men det skal selvfølgeligt være i OpenGL :o)
Men tak for hjælpen, I får alligevel nogle points for interessen :o)