Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
30. september 2008 - 13:37 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelse ved installation af windows live messenger?

Jeg var ved at installer windows live messenger, da denne meddelelse kom frem på skærmen

Windows Linlive installer

Serviceprogrammet `Læsetjeneste til USN-poster for delemapper i messenger (usnjsvc)kunne ikke installeres. Kontroller at du ha de nødvendige rettigheder til at installer systemserviceprogrammer.

Hvad betyder det jeg har aldrig fådet sådan en meddelelse før og jeg har full kontrol over min pc men jeg 3 andre login på min pc der begrænset adgang?

Jeg bruger Windows XP Home SP3 Dansk.
Avatar billede reinelt Nybegynder
30. september 2008 - 19:06 #1
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?whichpage=1&TOPIC_ID=40705&#309527
hvor der er et ligenede tilfælde der er løst med hijack.

... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...
skrevet af karise larry
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
02. oktober 2008 - 03:12 #2
Her kommer min log, men efter havd jeg kan se er den helt ren ikke?

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 03:07:47, on 02-10-2008
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16705)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\VIRUSfighter\Npm\bin\ELOGSVC.EXE
C:\VIRUSfighter\Npm\Bin\Zanda.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\CheckPoint\ZAForceField\IswSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\Programmer\Anonymizer\Anonymizer Software\AnonASW\AnonAswSvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Anonymizer\Anonymizer Software\Common\AnonMgmtSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe
C:\WINDOWS\system32\MsPMSPSv.exe
C:\VIRUSfighter\Npm\bin\NJEEVES.EXE
C:\VIRUSfighter\nse\bin\NSESVC.EXE
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\VIRUSfighter\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
C:\VIRUSfighter\Nvc\bin\nvcoas.exe
C:\Programmer\Creative\SBAudigy2\Surround Mixer\CTSysVol.exe
C:\WINDOWS\system32\CTHELPER.EXE
C:\Programmer\Creative\SBAudigy2\DVDAudio\CTDVDDET.EXE
C:\Programmer\BillP Studios\WinPatrol\WinPatrol.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\VIRUSfighter\Npm\Bin\ZLH.EXE
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\Programmer\CheckPoint\ZAForceField\ForceField.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeperUI.exe
C:\VIRUSfighter\Nvc\BIN\NIP.EXE
C:\VIRUSfighter\Nvc\bin\cclaw.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Anonymizer TNS\AnonTns.exe
C:\Programmer\CheckPoint\ZAForceField\ISWMGR.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SSU.EXE
C:\WINDOWS\system32\cidaemon.exe
C:\Programmer\K-Meleon\K-Meleon.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Creative\SBAudigy2\Surround Mixer\CTSysVol.exe
C:\Programmer\CheckPoint\ZAForceField\ForceField.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\system32\CTHELPER.EXE
C:\Programmer\Creative\SBAudigy2\DVDAudio\CTDVDDET.EXE
C:\Programmer\BillP Studios\WinPatrol\WinPatrol.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\VIRUSfighter\Npm\Bin\ZLH.EXE
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\Programmer\CheckPoint\ZAForceField\ISWMGR.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeperUI.exe
C:\VIRUSfighter\Nvc\BIN\NIP.EXE
C:\Programmer\CheckPoint\ZAForceField\ISWMGR.exe
C:\Programmer\Eraser\eraser.exe
C:\Programmer\Creative\MediaSource\RemoteControl\RcMan.exe
C:\VIRUSfighter\Nvc\bin\cclaw.exe
C:\Programmer\Creative\MediaSource\Detector\CTDetect.exe
C:\Programmer\Creative\MediaSource\Go\CTCMSGo.exe
C:\Programmer\Anonymizer\Anonymizer Software\Anonymizer.exe
C:\Programmer\filehippo.com\UpdateChecker.exe
C:\Programmer\Internet Download Manager\IDMan.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\K-Meleon\loader.exe
C:\Programmer\Internet Download Manager\IEMonitor.exe
C:\Programmer\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Programmer\K-Meleon\K-Meleon.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\Programmer\Anonymizer TNS\AnonTns.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe

O23 - Service: ForceField IswSvc (IswSvc) - Check Point Software Technologies - C:\Programmer\CheckPoint\ZAForceField\IswSvc.exe
O23 - Service: Norman NJeeves - Norman ASA - C:\VIRUSfighter\Npm\bin\NJEEVES.EXE
O23 - Service: Norman ZANDA - Norman ASA - C:\VIRUSfighter\Npm\Bin\Zanda.exe
O23 - Service: Norman Scanner Engine Service (nsesvc) - Norman ASA - C:\VIRUSfighter\nse\bin\NSESVC.EXE
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\VIRUSfighter\Nvc\bin\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Norman ASA - C:\VIRUSfighter\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Check Point Software Technologies LTD - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
O23 - Service: Webroot Spy Sweeper Engine (WebrootSpySweeperService) - Webroot Software, Inc. (www.webroot.com) - C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe

--
End of file - 5106 bytes
Avatar billede reinelt Nybegynder
02. oktober 2008 - 10:56 #3
virusfighter og norman er begge antivirusprogrammer kan foresage forstyrrelser
i styresystemet.
vise programmer kan ifl. denne undersøgelse kører sammen.
jeg har selv prøvet med 2 stk. det er ikke godt.
http://www.gratisupload.dk/download/16143/
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
02. oktober 2008 - 12:39 #4
Har jeg ret i er logen er ren?

virusfighter er den custom lavet version af norman der levere teknologien til spamfigher.com virus program virusfighter.
Avatar billede reinelt Nybegynder
02. oktober 2008 - 18:01 #5
jeg har bestilt en expert til at se på din log.
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
06. oktober 2008 - 06:07 #6
reinelt denne expert du har bestilt tager sig god tid, det er nu 3.5 døgn du bestilte experten?
06. oktober 2008 - 07:08 #7
(Jeg bruger ikke [live messenger] så ka' ikke bidrage yderliger...)
Avatar billede reinelt Nybegynder
06. oktober 2008 - 11:23 #8
beklager ventetiden. jeg tror dit problem skal løses hos microsoft, så skriv ind til dem.
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
09. oktober 2008 - 10:52 #9
Tak men jeg har fundet et andet messenger program og installeret det. Men hvor bliver den expert af der skulle se på min log eller er experten karise_larry , hvis det ham Så jeg går ud fra at min HiJackThis er ren?
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
09. oktober 2008 - 10:56 #10
Jeg prøver at trykke på Accepter men der sker ikke nådet jeg hart stadig 30 point ude hvordan kan det være?
Avatar billede reinelt Nybegynder
09. oktober 2008 - 15:15 #11
det er karise-larry. så den er ren. ellers ville han kommenterer.
er det en nyere udgave af messenger der duer og jeg troede du havde nyeste udgave.
hvis du selv tager point skal du markere dit navn og accepter.
09. oktober 2008 - 22:40 #12
Umiddelbart er du 'ren' ...